WCX Barhäng 7/2

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Den 7/2 tänkte vi ha barhäng! :fyllisar

Detta dels för att det är alldeles för länge sedan vi hade lite party uppe på WCX och dels för att hålla alkoholnivån i allas våra kroppar på topp.

Så det kommer inte vara något inträde eller tjejer i garderoben och troligen ingen DJ.
Vid önskemål för musik medtag skiva så skall vi se om vi inte kan lyckas få på den någon gång under kvällen.
Kom som ni är och ta med glada vinterhumöret.

Priserna kommer som vanligt vara låga med vissa överraskningar såsom Happy Hour mellan 19-22.
Baren är öppen så länge det finns intresse och folk kvar i lokalen.:banana

Edit: Ändrat från 31/1 till 7/2 för att de som vill ska kunna gå både på blommans fest och komma till oss. Blir roligare för alla.

Last edited:
I got the power :rock: :hihi

Iallafall, när det nu än blir, så kommer jag och super med er :öl

Haha blomman då du får gärna tro det men vi bytte ju datum för alla andras skull förstår du väll.:arsele
Nej men självklart e det sjukt tråkigt att två evenemang ska ske på samma dag och folk få beslutsångest så för alla skull så ändra vi dtum då Blommans tillställning vart planerad längre i förväg än barhänget.

Alla är sjukt välkomna iaf.

Dagen efter jag fyller år, betyder ju att jag har förfestat i ett dygn, kanon! :tummenupp

Och för alla som inte vill komma till wcx så kan jag rekommendera stavkroa i hemsedal där vi kör afterski samtidigt :yoparty

ah :nodd: Det är väl om nått, nått att fira :banana

EDIT: nodd smileyn är borta :6surkart

wohooo:banana då skall du få klippa till mig:) det behövs...

jag vill vara med på wcx snart. va länge sen.... men jag kan inte detta datum heller. är i sälen och åker skidor.

när är nästa planerade tillfälle?

wohooo:banana då skall du få klippa till mig:) det behövs...

jag vill vara med på wcx snart. va länge sen.... men jag kan inte detta datum heller. är i sälen och åker skidor.

när är nästa planerade tillfälle?

tur att man kör med trimmern numera 5 mm över hela huvudet:D

Nästa fest riktigt stora fest är planerad till den 28 Mars just nu då är jag garanterat hemma iaf :yoparty

Last edited:
Va fan jessan du får sluta planera så långt i förväg. Vi tyckte vi va ute i god tid med den festen men kanske inte.

Trivdes du inte i Oslo eller?
Så då kommer det iaf en kort kjol på festen som killarna kan dregla pÅ?
Ne, jag hatar Oslo :( Iof, nu har vi 30 cm snö vilket är löjligtroligt :hoppa: men ändå...

Självklart ;)

hmm... man kanske skulle se till att ta sig ner en sväng, nu när man börjar bli mobil och allt :D sen så är ju öl är alltid gott :fyllisar

Ne, jag hatar Oslo :( Iof, nu har vi 30 cm snö vilket är löjligtroligt :hoppa: men ändå...

Självklart ;)

Så kan det vara lilla vän.

Jasså. Jag har bjudit in en av mina nyblivna kollegor som är ägarare av en glidare och som jag kanske tror kan passa dig i smaken blomman.:tuttar

hmm... man kanske skulle se till att ta sig ner en sväng, nu när man börjar bli mobil och allt :D sen så är ju öl är alltid gott :fyllisar

Du ska bli frisk fort Linda så inga dumheter på fyllan bara.:fatta! Vill ju se dig på två hjul i sommar och ínte på :kryckor Ätandes :ätapiller

Men självklart är du mer än välkommen.

Vi kommer dessutom ha roligare:fyllisar :glömdet

Du får ju gärna tro det :arsele
Vi kommer ju ha alla :tuttar och tjejer som visar och massa billigt :fyllisar

Last edited:
Back