Waynes Coffee Jkpg onsdagar kl 18.00

I morgon tror jag kanske att jag ska släpa fetarslet ner till dyrfiket. Ska se så jag inte ska ut och springa först bara. Hoppas grannen glömt bort att jag råkade säga att jag skulle med.:crash

Några som ska in ikväll? Frugan jobbar och enligt YR så ska det bli fint väder så funderar på att dra in idag :)

Tyvärr så kom vi in till jönköping lite sent då vi fick vänta på en person samt att polarna inte kunde hålla farten på småvägarna så det blev bara en sväng inom biltema sen va det dags å köra hemåt igen :(

Någon som ska till waynes i afton ? de såg ju lovande ut förra veckan men de föll av en hel del. Ska inte regna men de ska inte vara någon Sommar värme heller...

väder.jpg

Kanske kommer, ska till Hok en vända först bara, får se om man tar sig in till Jönköping sen eller inte.
Är ni där vid 18,00 och sen till?

Tja kikar väl ner vid 18-tiden så får man se hur länge man hänger. Själv tränar ja vid 19.30 sen så innan dess åker ja i alla fall.

Nu är det inte många onsdagar kvar. Kanske borde snacka lite skit ikväll? :tummenupp

Blir nog att jag drar ut ikväll själv.. ingen som kunde haka på mig ut så inte omöjligt att jag hamnar i jönköping. Så sjukt sugen på lite bus nu!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT