Watz kör i Shanghai´s GP

Saaaat......!!!!!!

Då missar jag ju det också, valde helt enkelt helt fel tid att flytta ner hit till Shanghai.
Kom ner i slutet av november förra året (missade precis första F1-loppet här) och åker hem nästa vecka precis före GP :huvet :huvet :huvet

wheelieman skrev:
Saaaat......!!!!!!

Då missar jag ju det också, valde helt enkelt helt fel tid att flytta ner hit till Shanghai.
Kom ner i slutet av november förra året (missade precis första F1-loppet här) och åker hem nästa vecka precis före GP :huvet :huvet :huvet
Och jag åker nu på lördag och stannar till 2:a Maj, gissa vart jag befinner mig den 29:, 30:e april och 1:a Maj??? :)

Shanghai International Circuit, Grandstand B. Kurvpartierna efter målrakan :) Ska bli great fun!!! :)

Ravetrancer skrev:
Och jag åker nu på lördag och stannar till 2:a Maj, gissa vart jag befinner mig den 29:, 30:e april och 1:a Maj??? :)

Shanghai International Circuit, Grandstand B. Kurvpartierna efter målrakan :) Ska bli great fun!!! :)

Hörru, ta med dig ett helt nyckelben till grabben. Det skulle han nog uppskatta! :rolleyes:

enhjuling skrev:
Kollar du inte på alla klasserna alltid? :va
Nej, man ska ju hinna köra lite själv också, tävlingarna går ju på de bästa tiderna att köra själv så man får ju prioritera lite om vädret är bra. Har alltid föredragit 500/MotoGP men kollade alltid 250 när Harada, Capirossi, Biaggi och Rossi körde men det är ju ett tag sedan. Stiggy lyckades aldrig dra mig till 250 loppet men Watz har man ju sett vobbla ut ur Sviestadböjen så det är klart man ska kolla då. :tummenupp

Ravetrancer skrev:

BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTEEEEE MEEEEEEEEE!!!!!!!! :4skrika

Fa.. , bästa platserna också. Ja det är ju bara att gratulera, det här måste vara något med min gamla polare Murphy och hans lag att göra :huvet

wheelieman skrev:
BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTEEEEE MEEEEEEEEE!!!!!!!! :4skrika

Fa.. , bästa platserna också. Ja det är ju bara att gratulera, det här måste vara något med min gamla polare Murphy och hans lag att göra :huvet
Hehe, hem å polera på båten så man får åka med på en tur vetja! :tummenupp

Sweedo skrev:
Hehe, hem å polera på båten så man får åka med på en tur vetja! :tummenupp

Flyger hem nu på måndag, då skall det tokmeckas med båten, bilen och hojen.
Skulle helst vilja få färdigt allt till första maj.
Hur går det med er då, någon hoj till sommaren ?

wheelieman skrev:
Flyger hem nu på måndag, då skall det tokmeckas med båten, bilen och hojen.
Skulle helst vilja få färdigt allt till första maj.
Hur går det med er då, någon hoj till sommaren ?
Vi har lite stressigt fram t.o.m. kristi flygarhelgen.
Sedan skall jag se om jag kan skrämma liv i liket till hoj.

*/ ?>
Back