Oki Bra ^^ Själv har jag kolfiber lookade på min dt ^^ Dt 50 mxWargen skrev:2387508det e ju acerbis så det ska nog gå att beställa från alla mc-butiker. Jag köpte mina hos lelles då jag fick lite rabatt den gången
Nepp helsvarta.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oki Bra ^^ Själv har jag kolfiber lookade på min dt ^^ Dt 50 mxWargen skrev:2387508det e ju acerbis så det ska nog gå att beställa från alla mc-butiker. Jag köpte mina hos lelles då jag fick lite rabatt den gången
Nepp helsvarta.
Wargen skrev:2526325För några veckor sedan körde jag ner i diket p.g.a. att kurvan blev kraftigt skarpare helt plötsligt mitt i kurvan så det fanns inget jag kunde göra när jag s¨g det.
Igår fick jag veta av försäkringsbolaget att de vill lösa in hojen. Alltså billigare att ge mig pengar vad de tycker den var värd än att laga den.
Så nu är det projektet slut. Nu ska jag försöka hitta en hoj helvete fort. Kanske åker o tittar på nåra i helgen. MEN jag stylar inte en 125a till. Pallar inte det nu.
ska vi säga 300 ja jag vet, det är inte mycket.. men jag har inte större behov av den + att du kan ju kanske få mer för den nån annan stans.. du väljer..Wargen skrev:2538245Jag ska nog köpa sporthoj denna gången.
Ja du kom med prisfröslag Emcom
Ante: nej det är för långt tyvärr
jag tror det är santNicco skrev:2592865Har hört att ljudet på dep pipesen ska piska arrow ljudet på en crm. Stämmer detta?! :O
Jag tvivlar på det...
hna köpte det privatviggu skrev:2592841Vart köpte du avgassystemet?
ok, jag är inte intreserad länge så..Wargen skrev:2595186japp tror samma som emcom om ljudet för det låter lite cross över det![]()
japp privat, men går att köpa på www.jnr.se
emcom det var lite för lågt pris för mig.
Wargen skrev:2595186japp tror samma som emcom om ljudet för det låter lite cross över det![]()
japp privat, men går att köpa på www.jnr.se
emcom det var lite för lågt pris för mig.
Han har klotat med dt:n så den löste försäkringsbolaget in.Nicco skrev:2596000Mjo, det kan man ju säga att crmen gör medMed arrowet då.
Gör som jag gjorde. Filma en snutt så man hör ljudet. Snälla Snälla Snälla!![]()
Här kan du höra hur min låter =)
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=137817
Skulle vart kul o veta hur din låter så man kan jämföra...![]()
Den lät grymt sist jag hörde den...Nicco skrev:2597069Jaha, fan va tråkigt. Skulle vilka veta hur den låter =)
Då arrow ger rysningar borde ju Dep ge snäppet mer om det nu låter goare:O
![]()
Acerbisåterförsäljare.2898030varrt fick du tag på framlampan?? den va SNYGG =D
onödigt? e du go eller? utan de så kan jag ju inte köra i närheten av grus och sand. så det kan du glömma.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |