Video Wanted To JJ(CBR)JJ

men om man samlar alla filmer i en tråd kommer den bli typ 700 sidor då alla ska kommentera hans körning och vara gnälliga :3freak

jag röstar också för att samla alla dessa skitfilmer i en och samma tråd.
30 trådar hjälmkamera på en moped känns lagom spännande.
Kan ingen moderator ordna detta?

Låt grabbhalvan starta nya trådar. tycker den här filmen va kul. garvade som fan när han blev ifrån sprungen :tummenupp

Ja de var väl för omväxling skull ett roligt inslag i filmerna.

I övrigt inte mycket att hissa flaggan för... Då lägger jag ingen värdering i hans sätt att köra...

jag röstar också för att samla alla dessa skitfilmer i en och samma tråd.
30 trådar hjälmkamera på en moped känns lagom spännande.
Kan ingen moderator ordna detta?

Hm!...Vardör trycker du på mina trådar? Du kan fan inte säga att du inte vet att det är mina trådar då det står klart å tydligt i alla mina trådar JJ(CBR)JJ för att dom som inte vill se skiten ska slippa trycka på skiten å sen klaga på skiten!:tummenupp

Hm!...Vardör trycker du på mina trådar? Du kan fan inte säga att du inte vet att det är mina trådar då det står klart å tydligt i alla mina trådar JJ(CBR)JJ för att dom som inte vill se skiten ska slippa trycka på skiten å sen klaga på skiten!:tummenupp

Jag brukar inte gå in i dina trådar.
Denna gick jag in i endast för att föreslå samlad tråd som så många andra har föreslagit massa ggr utan resultat.

Återigen en underhållande film som gav mig lite tidsfördriv:tummenupp
Som jag har sagt förut så kommer den här killen att bli farlig på en literklubba:rock

Usch vilket språk du använder :smasha

Jag skiter i hur han kör bara han håller sig i GBG.

Tänk inte ens tanken att komma upp till STORstan och köra så som du gör.:mad::mad::mad:
Åk på några SMC kurser det skulle gör dig gått.:Bugar:Bugar

Vägrar å göra det så länge moralkäringarna regerar på detta forum!..:yoparty

Moral kärringar you say?

Hälften tycker att du kör helt värdelöst och den andra halvan tycker det går åt helvetet för långsamt.

Dina filmer kännns verkligen bara så tråkiga finns inget roligt,spännande alt intressant med dom. Köra runt på standard vägar i ett mediokert tempo där du driftar ut i varje kurva och ibland beter dig som ett as mot andra trafikanter helt i onödan är riktigt tråkigt för majoriteten att titta på.

Som sagt innnan samla skiten i en o samma tråd folk har ledsnat och det är inte ens humor längre bara tröttsamt.

Har försvarat dig tidigare när du blivit påhoppad men förstår du inte när folk ber dig snällt att samla alla dina skitfilmer i samma tråd så måste jag börja överväga om du inte är så pass mental handikappad som andra velat påskina.

Så åter igen kan du vara så snäll och samla ihop dina filmer i en och samma tråd så slipper forumet bli spammat av jjcbrjj filmer.

Men vadfan låt killen vara .. Han är nog medveten om hur han kör och ni som klagar och klankar ner på hans körsätt. Jag skulle gärna vilja se er köra.
Jag vet hur jag kör och jag är minst 14 år äldre än han .
Jag kan inte kasta stenen iallafall..
Hållkäften och gå inte in på hans trådar om det nu skulle vara så ..Så om ni kör felfritt och aldrig gasar på ..Kasta stenen annars HÅLLLLLLLLKÄFTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ni låter som en jävla bunt med kärringar håll er istället till Hd forum...:huvet

:hej
Men vadfan låt killen vara .. Han är nog medveten om hur han kör och ni som klagar och klankar ner på hans körsätt. Jag skulle gärna vilja se er köra.
Hållkäften och gå inte in på hans trådar om det nu skulle vara så ..Så om ni kör felfritt och aldrig gasar på ..Kasta stenen annars HÅLLLLLLLLKÄFTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ni låter som en jävla bunt med kärringar håll er istället till Hd forum...:huvet

Ja men tjabaaa halloooo brooooochaaan!! Inte mening att dissa men har du hängt runt här sedan 05 och inte kan köra den hojen mera bra än jjcbrjj så kanske du ska lämna tillbaka A-lapp?:hej

Ännu en efterbliven nisse ..Hej på dig också ..Nej jag kan inte köra min hoj jag leder min hoj till fikat. Trodde alla visste det ;)

Något fel med att vara efterbliven:va:va

Mamma sa ju alltid att jag bara var speciell:arsele

Att någon ens kan uppskatta sån här skit.

Vad har du för adress? Så jag kan komma och konfiskera din kamerautrustning.

Kan bara hålla med. Varför inte bara strunta i att klicka på länken? Patetisk får en ny innebörd....

Kan bara hålla med. Varför inte bara strunta i att klicka på länken? Patetisk får en ny innebörd....

Håller fan med, en snubbe som tycker det är skojj att göra små filmer och visa upp.
Han märker tydligt upp med sitt namn så förstår verkligen inte varför det finns så många forum nazister som MÅSTE klaga. Förstår att frugan inte släpper till, förstår att skinnstället sitter lite tajt om midjan men ta och lägg ner för fan.

Va glad att vi har ett trevligt forum och att folk gillar olika saker.

Tvärtom vad som sägs, så tycker jag att du kan satsa mer på ditt filmskapande. Sälj hojen, köp en kamera! :rock

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick