Verkligheten överträffar.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=194178
Inte ens inblandning av HA-klubb saknades.

I det där fallet var det väl Bandidos som kom med på ett hörn när de "tog tillbaka" hojarna från de som stulit dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verkligheten överträffar.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=194178
Inte ens inblandning av HA-klubb saknades.
I det där fallet var det väl Bandidos som kom med på ett hörn när de "tog tillbaka" hojarna från de som stulit dem?
Okej, då var det bara jag som missförstod digJa det intrycket fick jag också. Men jag använde begreppet HA-klubb eftersom det är samma typ av verksamheter. Men jag kan korrigera inlägget och byta ut HA-klubb mot Bandidos-klubb om du vill? RR-föraren verkar fortfarande sitta i fängelse.
Jag var inte där men kolla även in RR_06's 200 bilderFunderade på att ta mig dit med min flickvän. Mest av intresse för att se hur en filminspelning går till. Men det var rätt tidigt på morgonen. En söndag om jag inte minns fel och så var det klädkoden. Man skulle vara klädd för en annan säsong vilket inte lät vidare trevligt. Någon som var där och kan delge hur det var att vara med?
Vilken tur att han hittade motorbyggarens namn i generatorkåpan, dom e inte dumma dom där kriminalteknikerna![]()
Ja, ja...
Nu ska vi inte hänga upp oss på detaljer... Ni skulle bara veta hur det är i "flygfilmsbranchen..."
Är ni på det humöret så ska ni nämna "twinljudet" i början av filmen då han wheelar iväg från tullen
Räkna mediatid istället
En helt annan blygsam fråga - vad är det för hoj han kör i slutet på filmen ??
/ M
De finns värre, som i en Beck-film när det helt plötsligt ramlar ner en mikrofonbom i huvudet på Gunvald, som sitter på golvet i ett kök, dvs en scen som inte kostar något, och dom filmar inte om scenen utan släpper den såHar reagerat och funderat över exakt samma saker när jag sett filmen de två gånger eller fler jag sett den. Samt så hojen som kraschades utför "stupet" hade slicks medan den firebladen som han körde i början hade vanliga gatdäck. Förstår inte hur filmbranschen kan göra så många små missar så lätt. Detta gäller även branschen generellt sett, alldeles för mycket missar här och var som gör att filmen i mina ögon anses snabbt ihopkastad..
Edit: Jag vill veta samma sak, vad är det för hoj i slutet? En kåpad motard? :S
Speciellt bra när andre föraren körde tillbaks från K-hamn och det helt plötsligt var första bågen igen (cockpit shot alltså)
Samt så hojen som kraschades utför "stupet" hade slicks medan den firebladen som han körde i början hade vanliga gatdäck.
"identifieringen" av den sista hojen
Detaljer detaljer fan vad det gnälls, än annan är skitglad man får se lite hojar på tv:n
Jo men om det hade varit lite kvalitet på filmandet, och sen kopplingen till knark och gangsters.
Varför knäpper han inte hjälmen.
En röd hoj kommer inrullande på sammat sätt 2 gånger i en scen.
Tycker det var ganska lågt,,, men säkert kul och vara med och filma.
Nu är det nog ingen jättebudget på Vallanderfilmerna.
Betydligt större Hollywoodfilmer har minst lika mkt fel.
En regissör har nog inte stenkol på hojåkande om han inte åker själv.
Kopplingen till knark o gangsters är den så långsökt?
Det är väl inte SÅ lånsökt om det fanns nån promille i RR-Sverige som inte var helyllekillar utanför RR-livet eller vad tror du?
Men framförallt är det ju film o fiction och ingen dokumentär...
Filmen är väl sådär överlag, men jag blir nog snarare lite glad att det finns mc-inslag i den, iaf mer glad än vad jag stör mig på felaktiga detaljer...
Ja det är en riktig skitrulle ur trovärdighetssynpunkt, vissa av de som "tävlade" på banan har inte RR-licens, det fanns ingen utbildad TL och nån besiktning blev det inte. Inte ens paraplyflickorna var "äkta"Jo men om det hade varit lite kvalitet på filmandet, och sen kopplingen till knark och gangsters.
Varför knäpper han inte hjälmen.
En röd hoj kommer inrullande på sammat sätt 2 gånger i en scen.
Tycker det var ganska lågt,,, men säkert kul och vara med och filma.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|