Hinkas
Sege säger: KÖR!
Jag har bara provåkt några gånger efter min polares båt, men han byggde en riktigt fin pylon. Krävs ju lite mer möda än med Biltemamodellen (Som var enkel och fiffig) men det ser mycket bättre ut när man lägger s.k. "bombrepor" utanför badplatsen på sommaren.
Jag har ritat en bild som visar på principen hos hans pylon. När jag precis var klar kom jag på att jag hade ett foto från förra sommaren. Ni får bägge så att ni förstår!
Tillägg: Går det inte att fästa linan i hytten på båten med mitthytt? Det kanske bara är glasfiber och lim, vad vet jag?
En sådan där måste vi fan bygga på våran båt. Såg ju lagom smidigt ut, och som sagt, det går ju att modda med diverse hållare. Eftersom vi trollar en del lär det äl åka på två spöhållare eller något. Får visa konstruktionen för brorsan, det är han som är svetsare i familjen

Tänkte att jag skulle prova på att åka wakeboard i sommar men jag tror inte jag får på mig våran våtdräkt :tjockis. Vi har en skitbra strand uppe vi stugan, det är så tvärdjupt där så att man kan sitta på sandstranden och starta. Ser gansa sjukt ut när man badar också, kommer och springer på stranden och kastar sig och dyker precis när vattnet kommer, ser ut som man ska slå skallen