Vyrus 986 M2

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
vyrus 986 m2 hoj för Moto2 visas på en italiensk motormässa.

baserad på cbr600rr och klassad för moto2 serien så ser denna gatversionen sjukt läcker ut, lär ju vara ganska potent också :tummenupp

ska tydligen vara ganska måttligt prissatt även om jag inte kan hitta prisuppgifter på den.. är redan i full produktion iaf :tummenupp

Bifogat

• vyrusMBE_00.jpg
    vyrusMBE_00.jpg
    77.9 KB · Visningar: 274
  • vyrusMBE_02.jpg
    vyrusMBE_02.jpg
    106 KB · Visningar: 333
  • vyrusMBE_07.jpg
    vyrusMBE_07.jpg
    85.6 KB · Visningar: 276
Om jag nånsin provkör en sån där så tänker jag i alla fall resa mig upp innan jag kör in i sidan på en bil. :näsblod

Måttligt prissatt? Skulle tippa på drygt 250-300000kr. :)

Last edited:
Om jag nånsin provkör en sån där så tänker jag i alla fall resa mig upp innan jag kör in i sidan på en bil. :näsblod

Count me in!
Tanken såg inte direkt ut att vara utformad med säkerhetstänk i första hand. Pungfälla de-luxe!

Men annars fet hoj, ser dock inga avgasrör och vad är det för röda pinnar som går till framhjulet? är det framhjulsdrift på den också, 2wd?

Count me in!
Tanken såg inte direkt ut att vara utformad med säkerhetstänk i första hand. Pungfälla de-luxe!

Men annars fet hoj, ser dock inga avgasrör och vad är det för röda pinnar som går till framhjulet? är det framhjulsdrift på den också, 2wd?
Eftersom det är navstyrning så är det väl för att hålla reda på allt jox då framme när man t.ex. bromsar.

Ser rätt snygg ut. Lite eget utseende är alltid trevligt när det verkar som om det bara är smådetaljer som skiljer de nya sporthojarnas utseende åt.

Satan vilken näbb den har!

Annars ser den ju riktigt rå ut...

Count me in!

gött med hoj för oss med tung pung :tungan men helt seriöst kan jag tänka mig att det är ganska bekvämt att åka med?

utblåsen är antagligen dom två håligheterna man kan se i "huggern".

Count me in!

Men pungen är ju för fan inte där uppe! Måste vara svårliggt när k*ken sitter vid naveln? Och köpa jeans måste vara ett helvete!

Det är ju en pung-saver om nått!

(lite mer seriöst så kanske det blir skönare/bättre kontroll att hänga av cykeln med en sån tank)

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back