Vykort från Thailand

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Hoj
CBR600RR
Tänkte bara skicka ett litet vykort från Thailand till Er med soliga hälsningar... i vanlig ordning kommer kortet inte fram förens när man har kommit hem igen. Temperatur skillnad från när man satte sig på planet i Thailand och klev av på Sturup var 37 grader (Celsius)

[YOUTUBE-ID]QSLR1ZwjoQ8[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
:va
tt Thai edition :D hoppas ni hade d gött där nere och fan ta dig om du kom hem brunare än mig !!

Hmmm... :va

Ja jävvlar.....sämre kan man ha det. :tummenupp

Absolut :banana

ffs du använder juh inte skinnställ.........................................

Prospekt till Kåbra Kaj :gnissla

50CCn såg ut att gå rätt bra precis som vattenskootern, tvungen att köra med hjälm eller?

50 cc:n är väl ungefär som din MT-03:a... toppade 100km/h :D
Angående hjälmen så är det lag...men ingen tailändare använder hjälm. Dock såg jag att de bötfällde en turist... lite dubbelmoral kanske

Gött filmat!
Det måste vare en bra kamera:tummenupp
Synd att det inte går att förmedla hur jäkla skoj det är att köra vattenscooter.
tt Thai edition :D hoppas ni hade d gött där nere och fan ta dig om du kom hem brunare än mig !!
Du har fan humor! :skrattaåt

JÄVLA IDIOT:finger

Kan för fan inte lägga upp sådant här:D Såg jävligt gött ut med vattenscootern och den vanliga scootern:yoparty

50 cc:n är väl ungefär som din MT-03:a... toppade 100km/h :D
Angående hjälmen så är det lag...men ingen tailändare använder hjälm. Dock såg jag att de bötfällde en turist... lite dubbelmoral kanske

Tänkte på vattenscootern, har inte dem som kör dem riiktigt snabba hjälm? Tyckte den såg tillräckligt snabb ut :D haha
100km/h.. Pff. ;)

Gött filmat!
Det måste vare en bra kamera:tummenupp
Synd att det inte går att förmedla hur jäkla skoj det är att köra vattenscooter.

Tackar :banana Tycker att det ser rätt kul ut. Men det är sant... det är faktiskt ännu roligare :yoparty

Jag hade kört ihjäl mig på bumsen:rolleyes:

Är det er nya kamera så är jag impad:tummenupp

Jepp. Den var helt ok. Speciellt impad av att det inte blev skakigare än vad det blev.

fast det e ju klart, om du kommer hem som värsta blånegern kan du äntligen säga negerbulle på espresso house utan att bli stämplad som rasist ;)

:D :D :D :D

Tänkte på vattenscootern, har inte dem som kör dem riiktigt snabba hjälm? Tyckte den såg tillräckligt snabb ut :D haha
100km/h.. Pff. ;)

Jag såg ingen som hade hjälm på sig på vattenscootern i alla fall. Det gick rätt fort... men lite till hade inte skadat :D

ååh... din jävla glidare :D

:2cool

Skadat.. kollade samtidigt på videon "Linkin_Park-New_Divide-DVDRip-x264-2009-FViDz" och startade din youtube... det var ju fan samma låt.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph