vv.se nere?

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Nån mer som har problem? Det är ju typiskt alltså, är det ett led i deras förök att få ner olyckor?, göra så man inte kan ställa på.. :)

Hultan skrev:
2051217 Nån mer som har problem? Det är ju typiskt alltså, är det ett led i deras förök att få ner olyckor?, göra så man inte kan ställa på.. :)

För mig funkar den men vääldigt långsamt...

Hultan skrev:
2051217 Nån mer som har problem? Det är ju typiskt alltså, är det ett led i deras förök att få ner olyckor?, göra så man inte kan ställa på.. :)
Funkar här iaf!
Annars kan du ju alltid ringa 0771 - 25 25 25! Jag hade också problem för nån månad sen, men det funkade att ringa!

funka inte för mig fick ringa men det är väl alla som ska ut i dag som krashar servern

Hoztic skrev:
2051226 Funkar här iaf!
Annars kan du ju alltid ringa 0771 - 25 25 25! Jag hade också problem för nån månad sen, men det funkade att ringa!
Ahhhh det funkade tillslut.. Tnx!

The page cannot be displayed
Explanation: There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed.

ghhaaa!! Jag får panik!! Funkar inte att ringa heller!

Jag var på bilsalongen idag, och talade om det för dom (VV) att sidan var nere, han ringde till nån, så arbete att få igång den pågår

Funkar fortfarande inte för mig!!! Någon annan som lyckas bättre?

Det var mycket bättre förr då greps inga av panik för Internets skull då var det ryssen som var farlig :hihi

ozto skrev:
The page cannot be displayed
Explanation: There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed.

ghhaaa!! Jag får panik!! Funkar inte att ringa heller!
Fick samma igår.... gick dock bra att ringa...

fogerty skrev:
2051656 Jag ringde och ställde på istället, faxet sket jag i för jag är outlaw :)
Är det "outlaw" att skita i faxen??? Blir det inte väldigt kletigt och jävligt när du ska faxa nåt annat sen då?
:7peta :hihi

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...