Vuxen nu?

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Yamaha FZR600R Kawasaki ZX9R
Idag hände nåt stort...jag tog det stora steget ut i vuxenlivet. Det många pratat om men som jag inte insett eller inte vågat ta steget fullt ut att göra. A small step for man, but a large step for mankind! Jag köpte idag en hel BAL med skithuspapper! Vi snackar feta storpacket för 129 swedish dollars! Det är omtumlande det här så...Ja, jag ville bara skriva av mig lite om det här viktiga som just idag vänt mitt liv in i vuxenvärlden...

morlock skrev:
Ok, grattis.

Mitt steg in var nog när jag köpte mig en dammsugare. :va

Ouch... Jag ger mig fan på att du blev tokvuxen på en gång och köpte ett paket extra dammsugarpåsar samtidigt. :fatta!

Hornet_600 skrev:
Ouch... Jag ger mig fan på att du blev tokvuxen på en gång och köpte ett paket extra dammsugarpåsar samtidigt. :fatta!

ahhh.. den där har jag gjort,,, fan, jag vill ju inte vara vuxen ju!!

Kännde mig vuxen för första gången när jag började handla med aktier. Gav dock upp efter ett halvår :)

Hornet_600 skrev:
Idag hände nåt stort...jag tog det stora steget ut i vuxenlivet. Det många pratat om men som jag inte insett eller inte vågat ta steget fullt ut att göra. A small step for man, but a large step for mankind! Jag köpte idag en hel BAL med skithuspapper! Vi snackar feta storpacket för 129 swedish dollars! Det är omtumlande det här så...Ja, jag ville bara skriva av mig lite om det här viktiga som just idag vänt mitt liv in i vuxenvärlden...

129 spänn..det var dyrt skithuspapper....59 spänn för en bal på Netto för ett par veckor sen, iof så river det loss halva röven när man torkar sig, men som fattig student så kan jag leva med det så länge det blir rent :hihi

Hornet_600 skrev:
Jag har en Volta dammsugare...och den är Kawa-grön! :yoparty

Ha min är budgetvarianten från Power, Goa heter den,,, GULD!!! Låter fan som en världskrig å jag tror nog fan tjejen jag träffa förra helgen suger bättre än vad den gör.... :yoparty

Dweezil skrev:
129 spänn..det var dyrt skithuspapper....59 spänn för en bal på Netto för ett par veckor sen, iof så river det loss halva röven när man torkar sig, men som fattig student så kan jag leva med det så länge det blir rent :hihi

Nämen vad i helvete! Har man blivit lurad in på alltihopa? Dom sa ju på Statoil att det var jättebilligt... Dessutom tar ju baleländet en massa plats i garaget. Ska nog åka förbi macken och riva ur ett par hundra meter papper ur deras "kolla oljan papper" dom har utanför...hehe...hämden är ljuuuuv.... :tungan

Hornet_600 skrev:
Nämen vad i helvete! Har man blivit lurad in på alltihopa? Dom sa ju på Statoil att det var jättebilligt... Dessutom tar ju baleländet en massa plats i garaget. Ska nog åka förbi macken och riva ur ett par hundra meter papper ur deras "kolla oljan papper" dom har utanför...hehe...hämden är ljuuuuv.... :tungan
ett tips där e ju att fästa pappret i bilen å köra!! då kommer det säkert en massa papper!! Fast då kan dom ju kanske spåra dig sen.. illa...

Sundance Kid skrev:
Ha min är budgetvarianten från Power, Goa heter den,,, GULD!!! Låter fan som en världskrig å jag tror nog fan tjejen jag träffa förra helgen suger bättre än vad den gör.... :yoparty

Jag har pimpat min "dustsucker" på det enkla viset att jag klippt itu en Wonderbaum i fyra bitar (apple blossom) och lagt en snutt i påsen...så nu luktar det iaf. lite cruising när man kutar runt med slangdraken! :yoparty

Hornet_600 skrev:
Det beror på hur många meter papper det är på varje rulle. Köper man det allra billigaste så brukar det inte räcka till särskilt många torkningar.

Tyvär ger inte en bal dasspapper många vuxenpoäng. Skulle du däremot ha köpt en tvättmaskin, och tyckt att det var sjukt värt det att punga ut fem tusen för den så...

Esquire skrev:
Det beror på hur många meter papper det är på varje rulle. Köper man det allra billigaste så brukar det inte räcka till särskilt många torkningar.

Tyvär ger inte en bal dasspapper många vuxenpoäng. Skulle du däremot ha köpt en tvättmaskin, och tyckt att det var sjukt värt det att punga ut fem tusen för den så...

Det ante mig...man kan inte köpa in sig i vuxenligan för 129 bagis...man får hosta 5k + för att komma med... :(

Esquire skrev:

5k?!?! Schaise... Jag som tycker det är så praktiskt..

morlock skrev:
Ok, grattis.

Mitt steg in var nog när jag köpte mig en dammsugare. :va

Min vuxenentre skedde när jag sade åt mina föräldrar att jag köper mitt eget sketpapper.

Men numera kan man ju titulera sig vuxen på ren ålder... :tungan

A giant leap for mankind! :fatta!

Språkpolisen tar dig när du minst anar det :nicka

Inte fan köpte du väl balen på statiol??

130.- för en bal dasspapper är ju rena rånet om det itne råkar va lambi förståss men det är ju inte lite gej..

Nää ett halvt vuxenpoäng kan vi kanske bjuda på då.. åk till stormarknaden nästa gång och köp en bal medans du storhandlar så kan vi prata lite högra poäng!! :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg