Vurprapport Falkenberg R1000

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Kanonkval under första passet!! Nytt personbästa och 3:e tid! Inför andra passet var målsättningen att köra 47-tider med nya sulor på hojen. Kändes toppen fram till jag skulle köra om Macke i slutet på rakan. Satsar för att runda på yttern eftersom jag inte ville trycka ut honom i gruset. Planen gick dock i stöpet när Macke fick ett framhjulssläpp och påkörningen var ett faktum. Tio minuters reparationer senare var hojen körklar, men då var kvalet slut:mad:

Nytt försök i morgon, Kesti SKA bara vara bakom över mållinjen:arsele

Nr18 och Macke i en kvalkrock. Nästan som i MotoGP. Kastade ni handskarna och slogs lite också? :mad:

Humlan pallade inte trycket. Loppet var förlorat redan i första böj där han var 16e efter en katastrofstart. Sen körde han finfint men tyvärr :(

Nr:18 skrev:
2482820 Kanonkval under första passet!! Nytt personbästa och 3:e tid! Inför andra passet var målsättningen att köra 47-tider med nya sulor på hojen. Kändes toppen fram till jag skulle köra om Macke i slutet på rakan. Satsar för att runda på yttern eftersom jag inte ville trycka ut honom i gruset. Planen gick dock i stöpet när Macke fick ett framhjulssläpp och påkörningen var ett faktum. Tio minuters reparationer senare var hojen körklar, men då var kvalet slut:mad:

Nytt försök i morgon, Kesti SKA bara vara bakom över mållinjen:arsele

Fan va synd..... Kesti var bara ett halvt varv före dig imål. Fast du tar honom säkert nästa gång:pannkyss

Nyheter
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad