Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hade inge bromsar så de fick bli att slita lite på sko sulan 

Soulflylost skrev:på något sätt så kom jag över stället så bakhjulet slog i lite o jag flög rakt in i en buske skadade mej inte alls![]()

Om man flyttar på ett "a" i ditt nick så blir det "Lam08a" tufft va?Lama08 skrev:Hur gick det för moppen då?![]()
Wargen skrev:Jag har nog vurpat 3 ggr me moppen och 1 gång me 125an
Jag brukar säga att den som aldrig har vurpat me hojen har inte testat gränserna tillräckligt![]()

Solid snake skrev:Om man flyttar på ett "a" i ditt nick så blir det "Lam08a" tufft va?
prulle skrev:Varför tänker jag på mulle mek när jag läser ditt inlägg?![]()
kan bero på första delen av meningen.Va elak du är med de stackars nollåttornaSolid snake skrev:Om man flyttar på ett "a" i ditt nick så blir det "Lam08a" tufft va?

Solid snake skrev:Om man flyttar på ett "a" i ditt nick så blir det "Lam08a" tufft va?

Vad heter det, och man avslutar med punkt. <-- As such.morlock skrev:Va elak du är med de stackars nollåttorna![]()
Antagligen inte...prulle skrev:Om man flyttar på ett "n" i ditt namn bir det "solind sake" fult va?
Heter inte du något sånt?![]()
Jag ber så hämmskt myket om ur säckt jag har inte lärt mej andvända alla heftiga bok stäver på skriv bordet änSolid snake skrev:Vad heter det, och man avslutar med punkt. <-- As such.
Thank you, please come again!
Edit:
Antagligen inte...
Lama08 skrev:Hur gick det för moppen då?![]()

Asso d e lungt, ner vil du åka dåh? Klart jah henger på!!!11morlock skrev:Jag ber så hämmskt myket om ur säckt jag har inte lärt mej andvända alla heftiga bok stäver på skriv bordet än
Fram över ska jag tjöra iväg till en släckting för svenska kurs
Vill du hänka på?
Soulflylost skrev:den funakde inte mer![]()
fast de va knappt den funkade innan dess heller![]()

Mr.PB skrev:hehe okej, vad var det för moppe då?![]()
Jag har faktiskt aldrigt vurpat med hoj bara med cykel och moppe![]()
)
asså de e en kmx 125 ingen moppeLama08 skrev:Hur gick det för moppen då?![]()
xDigt som hellan ultralollers deluXxXan äffäffässan!!!!Sluggaboy skrev:asså de e en kmx 125 ingen moppehur fan vurpar man me en liten moppe
xD haahhaha
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!