Vurpollon

Klart man vet vad ett vurpollon är? :rolleyes:
Jag trodde det var en ny tråd där någon behövde hjälp att välja vilket han skulle köpa...

Hitecfrollo skrev:
Hmm alla på det här forumet borde väl äga nån typ av
vurpollon annars har de nog hamnat på fel forum :hihi

Vurpollon är inte alla hjälmar, det är hjälmar som ser ut som ekollon och är öppna för ansiktet.

MattE. skrev:
Vurpollon är inte alla hjälmar, det är hjälmar som ser ut som ekollon och är öppna för ansiktet.

En utmärkt beskrivning!

Hade en gång ett vitt sådant... med läderem där bak så man kunde spänna fast glasögon... :tungan

MattE. skrev:
Jupp, typ Davidas pottor:
sig10L.jpg

Jag måste erkänna !!! :confused: Jag visste inte vad det var förs än igår när vi låg och slö tittade på tv,slog över till Bingolotto å det var Färgfemman,det var en som van en Eu-moppe,då frågade Rikard (programledaren) om han hade ett vurpollon, men han som van visste inte heller det så Rikard fick förklara!!!

MattE. skrev:
Jo jag vet men trodde det va så att de flesta här åxå viste det och att det också kallas hjälm är ju inte heller helt okänt och DET borde alla på detta forum Äga en :tummenupp gärna med läderlappar för örona och en tillhörande strut :)

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år