Vurpat

ViktorW.

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
R1-04 race/banhoj
Nu har det hänt, efter att ha väntat på delar från japan i 1,5 månader så blev jag toklycklig när jag kunde ut och åka igen i fredags.
Men, på måndagen såg jag min älskling glidandes på asfalten på sidan, 4 dagar blev säsongen iallafall, alltid något.
Så jävla besviken på mig själv och den j*vla kuk bilen som inte blinkar i tid när han ska svänga vänster mitt i en kurva.

ViktorW. skrev:
2296629 Nu har det hänt, efter att ha väntat på delar från japan i 1,5 månader så blev jag toklycklig när jag kunde ut och åka igen i fredags.
Men, på måndagen såg jag min älskling glidandes på asfalten på sidan, 4 dagar blev säsongen iallafall, alltid något.
Så jävla besviken på mig själv och den j*vla kuk bilen som inte blinkar i tid när han ska svänga vänster mitt i en kurva.

Kasst ... Var det dej som jag snackade med på vägen mot Klågerup? Vi kom på 2 Duccar.

japp, schysst att ni stannade till lite, känns bra när man vet att det finns folk som bryr sig.

Hur gick det med hojen o dig ?? blev hojen skrot ?? :confused:
Bilister är som älgar, man vet aldrig vad de hittar på... :fatta! ...........Kör själv numer alltid med helljuset på efter en närkontakt med en bil i höstas, där föraren hävdade att hon inte såg mig....... :fatta! .......

ViktorW. skrev:
2296629 Nu har det hänt, efter att ha väntat på delar från japan i 1,5 månader så blev jag toklycklig när jag kunde ut och åka igen i fredags.
Fan vad tråkigt, var iaf lite glad att du inte ligger på sjukhus eller värre.

Var glad att du klarade dig så pass bra iaf! Hojar finns det fler av, även om det är trist när en älskling blir söndertrasad :( Men bilisten borde ju få ansvaret?

Själv håller jag på att försöka lista ut vad som är helt på hojen efter en rätt stygg vurpa för en vecka sen :(

vx800 skrev:
2296899 Hur gick det med hojen o dig ?? blev hojen skrot ?? :confused:
Bilister är som älgar, man vet aldrig vad de hittar på... :fatta! ...........Kör själv numer alltid med helljuset på efter en närkontakt med en bil i höstas, där föraren hävdade att hon inte såg mig....... :fatta! .......
Nästan varje gång man är ute och kör så är det folk som försöker köra ut i korsningar osv för att sedan tvärnita när dom upptäcker en, motorcyklar verkar inte registreras i hjärnan på bilisterna :huvet

nu börjar ihopskramlingen till självrisken.
Tyvärr är inte min budget så värst stor då en fetingresa med kompisarna i september-oktober hägrar.
pga detta måste jag köpa ett beggat skinställ. ett problem bara, folk verkar inte lägga ut sina använda gamla ställ till försäljning i stor utsträckning.
jag vet att man inte ska använda forumet som en annons, men detta är ett rop på hjälp!!
Är det någon i skåne som sitter inne på ett ställ i storlek 48-50 (är 1:77 väger 77kg)
så kan ni väl skicka ett pm, inga problem med klotade ställ, bara det inte är några hål.
snälla bullen hjälp mig.

ViktorW. skrev:
2305555 nu börjar ihopskramlingen till självrisken.
Tyvärr är inte min budget så värst stor då en fetingresa med kompisarna i september-oktober hägrar.
pga detta måste jag köpa ett beggat skinställ. ett problem bara, folk verkar inte lägga ut sina använda gamla ställ till försäljning i stor utsträckning.
jag vet att man inte ska använda forumet som en annons, men detta är ett rop på hjälp!!
Är det någon i skåne som sitter inne på ett ställ i storlek 48-50 (är 1:77 väger 77kg)
så kan ni väl skicka ett pm, inga problem med klotade ställ, bara det inte är några hål.
snälla bullen hjälp mig.

Kolla här annars, verkar ju inte vara brist på skinnställ direkt :hihi
http://www.blocket.se/li?ca=7_s&q=skinnst%E4ll&c=38&th=1&w=3&sp=1

marten_larsson skrev:
2306018 Är det bara jag som tycker att det stället är ultrafult? :galen

Satan va fult de va...Något i Hästväg...

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back