vurpade ikväll

#kgc-folke#

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
z750 08
Är bara tvungen att skriva av mig lite är så jävla förbannad. det är så att jag vupade, kom in i en rondell lite fort och så var där grus så bakänden bara släppte. Och nu ser hojen ut som fan, blir så jävla deppig hon var ju min pärla. hade helförsäkring som tur var, inte för att dettta ger något att jag sitter här och beklagar mig men var tvungen att skriva lite :4skrika

#kgc-folke# skrev:
2284997 i rondellen i sjöbo den som man kör mot ystad. skrapade bara stället lite

Jag körde där innan i dag, märkte inte av så mycket. Jag kör ju ifs så sakta så det spelar inte någon större roll.
Där är ju mycket hojtrafik nu på onsdagarna, hoppas inte någon annan åkte av där.
Bygg fighter nu :rock

slangarn skrev:
2285028 Vad hände med din hoj (skador)?

Alla kåpor påvänster sida kassa. bakramen sned. växel förare och kopplings handtag kass bakspegel kass. ramen skrapad svingen skrapad. Så undrar om försäkrings bolaget lagar eller ger mig pengar.

#kgc-folke# skrev:
2285051 Alla kåpor påvänster sida kassa. bakramen sned. växel förare och kopplings handtag kass bakspegel kass. ramen skrapad svingen skrapad. Så undrar om försäkrings bolaget lagar eller ger mig pengar.

Du kan ju alltid hoppas på att de löser ut den för det lär ju kosta en hel del att reparera.

Var det nån som hade tappat grus/sten på vägen eller de var bara allmänt skit som låg där?

slangarn skrev:
2285079 Du kan ju alltid hoppas på att de löser ut den för det lär ju kosta en hel del att reparera.

Var det nån som hade tappat grus/sten på vägen eller de var bara allmänt skit som låg där?

det var nog allmänt skit som låg där, fan vad man retar sig ska köra och lämna den nu sen får vi se vad if säger

Är det du stoffe?? Helt sanslöst! Jag vände 100meter innan rondellen och körde hemåt, måste hänt precis när jag vänt! :död

/Johan

des skrev:
2286936 Är det du stoffe?? Helt sanslöst! Jag vände 100meter innan rondellen och körde hemåt, måste hänt precis när jag vänt! :död

/Johan

japp lämnade den idag blir en motard så länge tills den är fixad

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back