Vurpa vid vivo i vaxholm ~22

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
ni sporthojs åker som stanna kan ni berätta vadsom hände. Och Tack föresten fgör hjälpen va en med vit ställ tror jag.

prulle skrev:
2369545 ni sporthojs åker som stanna kan ni berätta vadsom hände. Och Tack föresten fgör hjälpen va en med vit ställ tror jag.

vet inte vad som hände, du låg där när vi kom fram.. såg ut som du slagit runt på reg. plåten iallafall.. akta dig för trottoarkanter när du slangar.. :näsblod

sprocket skrev:
2369580 vet inte vad som hände, du låg där när vi kom fram.. såg ut som du slagit runt på reg. plåten iallafall.. akta dig för trottoarkanter när du slangar.. :näsblod
vet du om jag va medvetslös? har kraftih minnes lucka från att jag insåg att det skulle skita sig tills ni prata med mig tror jag.

prulle skrev:
2369635 vet du om jag va medvetslös? har kraftih minnes lucka från att jag insåg att det skulle skita sig tills ni prata med mig tror jag.

nä inte när vi kom fram, va lite folk som stog vid dig så vi reste upp hojen och sen gick du fram till den efter du kom upp från backen.. du verkade lite vimsig men hävdade hela tiden att allt va ok så.. några skador?

prulle skrev:
2369635 vet du om jag va medvetslös? har kraftih minnes lucka från att jag insåg att det skulle skita sig tills ni prata med mig tror jag.
Vill inte sabba din kväll men du borde kanske överväga ta dig till ett sjukhus och kolla dig.

Mvh
J

sprocket skrev:
2369693 nä inte när vi kom fram, va lite folk som stog vid dig så vi reste upp hojen och sen gick du fram till den efter du kom upp från backen.. du verkade lite vimsig men hävdade hela tiden att allt va ok så.. några skador?
minns inte att ja gick till hojen.. nja kanske bruten arm och hjärnskakning. och trottar excem. Tack än en gång. :)

jst det nu minns jag. jag stegra å rammla av så ja gick ner på knäna sen brästet sen käken. borde va ganska lungt.

Jörgen Karlsson skrev:
2369707 Vill inte sabba din kväll men du borde kanske överväga ta dig till ett sjukhus och kolla dig.

Mvh
J
vill inte skrämma mor i onödan hn e redan skärad.

sprocket skrev:
2369693 nä inte när vi kom fram, va lite folk som stog vid dig så vi reste upp hojen och sen gick du fram till den efter du kom upp från backen.. du verkade lite vimsig men hävdade hela tiden att allt va ok så.. några skador?
Du hade en kompis med dig va? vill bara se hur mycket jag minns..

Last edited:
Är du full eller stavar du såhär illa i vanliga fall också? Om inte så är det nog inte alls "ganska lungt". Till sjukan med dig!

prulle skrev:
2369715 minns inte att ja gick till hojen.. nja kanske bruten arm och hjärnskakning. och trottar excem. Tack än en gång. :)
Och du har inte varit på sjukan?

Halogen skrev:
2369720 Är du full eller stavar du såhär illa i vanliga fall också? Om inte så är det nog inte alls "ganska lungt". Till sjukan med dig!
Skriver med högerhand, är vänsterhänt och stavar illa.
är nog därför, fingrarna träffar fel.

prulle skrev:
2369724 Skriver med högerhand, är vänsterhänt och stavar illa.
är nog därför, fingrarna träffar fel.

Nej Prulle, du stavar skitkasst alltid, men vad fan har nu hänt? Och du bör ju uppsöka sjukhus låter det som. :näsblod

lorkan skrev:
2369796 Nej Prulle, du stavar skitkasst alltid, men vad fan har nu hänt? Och du bör ju uppsöka sjukhus låter det som. :näsblod
Ja jag håller med, dom borde kolla rygg och nacke på din vän. Har han varit avtuppad så är det ju sannolikt lätt hjärnskakning.
Tycker jag
/J

Jörgen Karlsson skrev:
2369810 Ja jag håller med, dom borde kolla rygg och nacke på din vän. Har han varit avtuppad så är det ju sannolikt lätt hjärnskakning.
Tycker jag
/J

Min vän var kanske att ta i, jag känner honom inte? Men jag håller med, han borde kolla sig.

Jörgen Karlsson skrev:
2369810 Ja jag håller med, dom borde kolla rygg och nacke på din vän. Har han varit avtuppad så är det ju sannolikt lätt hjärnskakning.
Tycker jag
/J
Jag tuppa inte av men jag minns inte att jag gick till hojen.

Ska till sjukan snart..

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back