Vupat me hojjen!!

Diabolical

Lyckas ibland...
Gick med
24 Aug 2006
Ort
I garaget enligt sambon
Hoj
CBR 900RR / XR600
Hej!!

Kan man ha mer otur än mig idag eller??:mad:
Börja på jobbet i morse o krånkla.
Allt man gjorde blev fel på nått sätt och tog en massa xtra tid
Folk kom och tjata och undra vad man håller på med!

Kommer hem o fixar lite. Åker o tankar hojjen.
Åker lite landsväg ooch så behöver farsan pissa så vi stannar på en grusparkering.

Gissa vad som händer!?!?!

Jo på nått klantigt sätt lyckas jag låsa bakbromsen i ca 15km/h
och gör en highsider och landar på axeln!!

Vilket resultera i en j...la massa repor o två små bucklor i tanken,
blinkers fram trasig,semestergas och ont i axeln!:mad:

Men de är inte slut med de!
Kommer hem o tar av mig kläder mm o kommer på att de e parkeringsförbud där jag ställde bilen!
Känns rätt hopplöst just nu!!

Så nu har jag skrivit av mig lite så kan jag sitta här och fortsätta sura lite!
Gå inte utanför dörren när dagen börjar som min!!
 
Sälja kanske?:tungan

Hoppas du får en bättre dag imorrn..

Ha d gott.
 
fzrjonte skrev:
2436886 Sälja kanske?:tungan

Hoppas du får en bättre dag imorrn..

Ha d gott.


Ja säljer gärna min otur till nån lyckligt lottad!!:)

Hehe nä men det mesta går nog lätt o fixa!!
Lite lack o ny tejp så e den som ny igen!!
Det är ju snart vinter!
 
Ibland så har man sådana dagar.
Hade själv en höjdardag på 80-talet som jag aldrig glömmer.

Började med att en folka-pickis bestämmer sig för att byta körfält vid Hornstull och kör rätt in i sidan på mig.

Några timmar senare vid kundbesök i Fisksätra så kommer jag ut och ser ett punkat bakdäck. Utöver att det regnade så stod bilen i en grusbacke och det var inte kul att byta det däcket i geggan.

Åker efter detta för att laga det trasiga däcket på Shell i Fisksätra.
När det var klart så lägger jag in det i skuffen, går in i bilen och ska backa ut bilen. Noterar imman på bakrutan men ser inget i sidobackspegeln så jag backar ......... rätt in i en bil som hunnit parkera där sen jag lade in däcket.

Bestämde mig då för att nu får det vara nog, åker hem. Kör inte en km över fartgränsen på hela hemvägen, trots detta var jag någon cm från att smälla ännu en gång när jag bytte körfält på Ringvägen.

Vissa dagar är helt enkelt bara skit ;)
Men men, det kommer bättre dagar :D
 
Fan vad surt men det är bara att bita i det sura äpplet!
Jag höll då på att tappa hojjen igår,körde förbi hos en kompis och skulle parkera på gatan.när jag satt ner högerfoten så var det rullgrus på backen och jag började glida efter med foten.
slutade med att jag stod med maxsärade ben och hojjen emellan mig som nästan låg i backen,tur man är ovig annars hade man nog fått nån repa:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top