VTR1000f Firestorm

Satas på en begagnad sp2 eller sp1 dels för att du sparar den hel del pengar
och för att du får en bättre hoj.
Och köper du en ny Storm så måste man köpa nya ljuddämpare det första man
gör och hellst uppdatera fjädring och bromsar.

Så köp en fin sp så har du massa pengar till bränsle över och förhopningsvis en hel del godis på köpet.
Men som alltid prova hojarn för de skilljer sig en del i körställning så
det du väljer passar dig.

Men ska väl säga att Stormen är en riktigt bra hoj på allt men långt ifrån bäst på något och driftsäker med hyffsad försäkrings premie också.
Och den går att få riktigt snygg oxå,kolla i mitt garage på min förra vtr.
 
Tack allihopa, det blev en VTR1000F ´07.....hämtade ut den idag, tog en runda på landsvägen och jag vad ska man säga.....YIPPPPPPPIIIIIIEEEEEEEE ;) Fick gåshud typ 30 ggr, skön cykel med bra bottendrag och grymt ljud...
 
Provkörde en på MC-varuhuset idag... det var kärlek direkt... det blir nog en sån till nästa sommar..
Enda nakdelen var ljudet, men det går ju att ändra på.
Vad kostar ett par effekt-burkar till VTR:en?
 
2007 ans vtr e egentligen en 2006a då man inte får importera dem i år och det e också sista året som den får säljas pga avgaskrav... nyare vtr har lite större tank och högre styre andra mätare samt andra behållare för broms/kopplingsvätska samt att det e 106 istället för 110 hk...
hur som helst välkommen till klubben bra köp:tummenupp
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top