Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
H-C skrev:Skall köpa båge nu!!!!!
Är i valet och kvalet mellan en Blade 00-01 eller VTR SP1 -01
Haft 2 Blades (92-97) tidigare som var kanon, men tycker
att VTR:en verkar Cool.
någon som har kört bägge kan gärna komma med tips![]()
, men Bladen är förmodligen lite smidigare och kanske lite....fjolligare! 

Badger skrev:Satsa definitivt på Sp1:an. Eftersom du har kört blade innan så är 929 mer wheelie benägen, MEN effekten är inte alls den angivna, mer som de äldre bladen (men går lite annorlunda pga insprutningen).
Ska du hoppa upp i Blade herakin när det gäller effekt så skippa 929 och gå på 954:an.
Men rekommendationen är helt klart Sp1:an. Finns eftermarknadsdelar där du kan anpassa hojen efter dina behov (viktsänkning mm)

Jag kan ju säga att jag tycker en 929 går rätt så jävla mycket bättre än gammel bladarna...Badger skrev:Satsa definitivt på Sp1:an. Eftersom du har kört blade innan så är 929 mer wheelie benägen, MEN effekten är inte alls den angivna, mer som de äldre bladen (men går lite annorlunda pga insprutningen).
Ska du hoppa upp i Blade herakin när det gäller effekt så skippa 929 och gå på 954:an.
Men rekommendationen är helt klart Sp1:an. Finns eftermarknadsdelar där du kan anpassa hojen efter dina behov (viktsänkning mm)
Per Fireblade skrev:Jag kan ju säga att jag tycker en 929 går rätt så jävla mycket bättre än gammel bladarna...
Det blev en 1000rr....Klabbe skrev:2030702Verkar väl lite trist att tjacka en Blade till...
Spettan coolare, snyggare och låter über bra, men Bladen är förmodligen lite smidigare och kanske lite....fjolligare!
![]()
Här svänger det frisktH-C skrev:2060357Det blev en 1000rr....![]()

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |