Vtr.nu Hemsida

cbr 1000 skrev:
Någon som vet vad som hänt med den.Går inte att komma in på den

Polaren som har den, Håkan, har jag inte sett online på flera dagar så nått kanske är knas med hans lian

Ska ringa och höra med honom va de kan bero på så återkommer jag med info här sen

/oXydex

Servern hade gått i knas och han va fortfarande iväg på skidsemestern men kommer hem imorgon å då ska servern va uppe igen

/oXydex

ForSale skrev:
Polaren som har den, Håkan, har jag inte sett online på flera dagar så nått kanske är knas med hans lian

Ska ringa och höra med honom va de kan bero på så återkommer jag med info här sen

/oXydex

Jag har pm:at honom idag, såg att han var online här idag, men jag har ej fått svar. jag saknar den med :näsblod

Edit: är det inte Håkan här på Sh som har hand om vtr.nu :va , Jag kan svära på att han var online här idag :hihi . Nåja är han på semster ska vi inte stressa honom :hej

Last edited:
Om det e någon som känner håkan,Kan ni väl slå honom en signal och höra vad som hänt.(antagligen stormen)men vem vet

Om man ska summera inläggen.... :rolleyes:

VTR-forum-servern står, nog/troligen/har jag hört, hemma i Håkans garderob. När Håkan smitit iväg på skidsemester så har Håkans ovälkommna garderobgäster börjat tugga i sig av servern (kackerlackor? :va ) till den milda grad att servern gett upp..... :(

Så... har bara Håkan överlevt senaste skidnedfärden från alptoppen, och väl letat sig hemåt, slängt ut dom ovälkommna gästerna, sprayat lite insektsmedel över hårddiskarna osv, så dyker nog VTR-forumet upp igen :) :Bugar

Ett lugnt och lagom forum, ibland lite dött, men med bra "kvalité", och när det inte är åtkommligt så saknar man (jag tex) det VÄLDIGT mycket! :7peta

/B

Jag kan iofs slå han en pling men vet inte om jag vill störa när han är på semester! Vi kan ju vänta ngn dag till.

bivven skrev:
Jag kan iofs slå han en pling men vet inte om jag vill störa när han är på semester! Vi kan ju vänta ngn dag till.

Klart han ska få åka på semester i lugn o ro! Men dom som känner Håkan kan väl förbjuda han att åka på fler semestrar om han skulle få iden igen :) hehe

Tomaser skrev:
Klart han ska få åka på semester i lugn o ro! Men dom som känner Håkan kan väl förbjuda han att åka på fler semestrar om han skulle få iden igen :) hehe

hehe jag ska meddela honom det.

- No more vacations for you my friend

Har för mig han ska komma hem på söndag så ni får vänta en dag till. Jag har dock för mig att han har UPS så han borde ha klarat det korta strömavbrott sin va inne i stan. Men vi får hoppas på att det va ett enkelt fel och ingen avancerad disk-krasch

/oXydex

:banana :yoparty :) nu funka VTR.nu igen!!!!Keep up the good work Håkan :tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8