Silwer
för******
kan också tänka mig att de med hastighetsgivare vid framdrevet kanske byter till orginal igen vid byte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det som räknas måste väl vara VILKET drev som sitter på den och inte VEM som monterat det.-MLM- skrev:För att jag planerade att nerdreva en kugg ner. Då måste man ju veta vad för drev som sitter orginial. På de flesta cyklar är det 17 kuggar fram. När jag kollade så satt det en 16 kuggar framdrev så började jag undra om det redan ÄR nerdrevad. Som tur det var så hade jag fel.
Jag vill få upp VTR.n på trean också. Jag hoppas att det går efter jag nerdrevat en kugg fram.
Conrad skrev:Skit i att köpa nya drev. Skifta bara plats på dom. Då lär han resa på sexan även om du stryper den till 10kW...![]()
Göran skrev:Nä, jag menar att jag åker touringhoj![]()
Silwer skrev:kan också tänka mig att de med hastighetsgivare vid framdrevet kanske byter till orginal igen vid byte.
Conrad skrev:Skit i att köpa nya drev. Skifta bara plats på dom. Då lär han resa på sexan även om du stryper den till 10kW...![]()
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife