repan
Gudomlig sporthojare
Bor du i närheten av Kristianstad så häng med på en tur i sköna sommarvädret. Vi samlas ca 17.30 vid BK i ksd för att sedan köra (18.00) en färdigutstakad tur på ca 10-14 mil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är inte det ganska uppenbart om du tittar på avatarenhakis skrev:Såg nog er i åhus hamn, jäkla många!![]()
Har du en grön kawa brinckis?

brinckis skrev:Är inte det ganska uppenbart om du tittar på avataren![]()
Jupp jag har den finaste hojen av alla![]()
Måste ju se till att alla kommer med ... och om man skall synas riktigt mycket skall man inte köra i en klunga där man blir en i mängden.hakis skrev:tyckte du låg lite back där i hamnen, efter en hornet tillochmed tror jag...![]()
= trevlig utsikt 

Men om jag inte missminner mig så är det 30 km/h på den sträckan ... det måste man respekteraAlex.J skrev:Jag såg er med. Stod i vit tröja precis vid glassbåtens parkering. Du låg där bak och fes-körde brinckis![]()

brinckis skrev:Men om jag inte missminner mig så är det 30 km/h på den sträckan ... det måste man respektera![]()
kaZmur skrev:Ni blev väl inte skrämda när jag körde förbi och tutade när ni stog vid busshållplatsen vid Söderport?
(Svart gammal Pegåt 309)

Alex.J skrev:Ka11e kom du farandes inne i stan sen vid 9 tiden vid domus parkeringen?
dyk upp nästa gång vetja!Ka11e skrev:yup... vi var några st som inte ville åka hem.... så vi körde fram till 11dyk upp nästa gång vetja!
Alex.J skrev:Fint ljud du har i maskinen!
skrev du inte 6 mil på azzazzin? tror det är mest en massa skryt ... hörde dig nog när du tuffade förbi på snapphanevägen igår ... o inte var klockan 11 dåKa11e skrev:Någon måste ju vara sist oxå.. eller hur brinck
Seriöst så var det en toppenrunda, bra tempo och lagom med folk!
Jag och några till tog en fem mils runda efter Åhus.. vi kunde lixom bara inte sluta![]()

|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA