Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
skoteridioten skrev:
MRX_Martin skrev:Häftig!![]()
Måste vara roliga o köra... Undra hur bra dom svänger... om man kan skrapa knät typ, hehe... hade varit roligt...
Men man kan nog nite slanga iaf...DET hade varit COOLT!! Då hade jag köp en o spelat in massa häftiga filmer, hehe
Chille skrev:Vaa?.......film?.... VART??! =) vill se!![]()
Silwer skrev:jag har kört nåt liknade, den kunde wheela, men det var hejdlöst svårt at lära sig köra, den svänger alltd åt nåt håll så det går knappt att köra rakt fram.
Måste vara roliga o köra... Undra hur bra dom svänger... om man kan skrapa knät typ, hehe... hade varit roligt...
Men man kan nog nite slanga iaf...DET hade varit COOLT!! Då hade jag köp en o spelat in massa häftiga filmer, hehe
Kolla in Kyoshos reservdelsförsörjning istället..Fredrick skrev:Kolla in kyosho:s cyklar istället..
MRX_Martin skrev:Hur wheelade du? Bara gasade lr? Eller finns det nån "luta bakåt så man kan slanga"-knapp?? Hur va dom å köra? gick det o svänga skarpt? Och han som hade den, kunde han köra som han ville med bra kontroll o göra fina wheelis?
Om den reser sig på bara gas måste det va ett jäkla tryck i dom där små rackarna?![]()
Skulle gärna se en film...
Robban_C skrev:Kolla in Kyoshos reservdelsförsörjning istället..![]()
Robban_C skrev:Kolla in Kyoshos reservdelsförsörjning istället..![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |