Vrååål!!!!!

Nalken skrev:
Andreas? är det killen i Storvreta? nr till honom?
Slå upp AB finmekaniska på mekaniska verkstäder i gula sidorna.

Edit:
För det är väl han va?
Tel. 018-314492
 
Last edited:
Jag får tacka för alla snälla förslag! Ni är bara för underbara!
Jag måste dock vänta till nästa lön för det är liiiite snålt i kassan just nu.
Men sen tar jag gärna hjälp och får iväg skrotet till någon bra firma!
Betalning utgår givetvis till den som ställer upp!

Cykle Center tror jag inte att jag vågar testa, hört för mycket dåligt om deras bänkningar.

Om det är någon som har erfarenheter av firmor som har justerat insprutning, helst PC, så skriv det gärna här!
 
M:et skrev:
Wheeiiiiiiiiiiii :squid
Brrrööööööööööööööööööllllllll!!!
Ni kommer hörra mycket av mig i sommar :)


Misstänker att du kommer överrösta din hoj om du ska låta sådär.. :D







:1pajas
 
M:et skrev:
Jag får tacka för alla snälla förslag! Ni är bara för underbara!
Jag måste dock vänta till nästa lön för det är liiiite snålt i kassan just nu.
Men sen tar jag gärna hjälp och får iväg skrotet till någon bra firma!
Betalning utgår givetvis till den som ställer upp!

Cykle Center tror jag inte att jag vågar testa, hört för mycket dåligt om deras bänkningar.

Om det är någon som har erfarenheter av firmor som har justerat insprutning, helst PC, så skriv det gärna här!

Schniders performance center i upplands väsby.............................dyra men duktiga!!
 
Nice me ljud!!

hoppas att du får motivation till å tvätta å gnida lite på resten av hojen i sommar :7peta .... för du kommer väl putsa som en tok på röret :)
 
MoosE skrev:
Nice me ljud!!

hoppas att du får motivation till å tvätta å gnida lite på resten av hojen i sommar :7peta .... för du kommer väl putsa som en tok på röret :)

Du anar inte vad jag ska putsa i år. Ska bli en pozer :tungan
Man ska i a f kunna ana att det står Honda..... (internskämt)
 
BLUERIDER skrev:
Så det var det du åkte på förra året :va Vi gissade på
mkt men dom flesta har blinkers så vi blev lite förvirrade
:rock !!


M.et upptäckte denna låda på mcmässan...
 

Bifogat

  • P1010001test.jpg
    P1010001test.jpg
    129.3 KB · Visningar: 44
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top