Voxtorpsrunda lördag 5 Maj

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nu är det dags att köra Rössjöholmsrundan upp till Voxtorp och knäskrapa lite i rondellen, ni som är med på listan http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=75410 är välkommna att deltaga, vi samlas hos mig kl 10.55 och kör 11.00 sharp.

Tempot blir som vanligt helt sanslöst, vi blir ute hela dagen och leker.

Sätt upp er på listan :tummenupp

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Oooohhhh... ÄNTLIGEN!
Jag skall göra vad jag kan för att avstyra föreliggande planer... har lite med vädret att göra oxå, men jag vill ha en preliminär platz :tummenupp

Du är nu uppsatt som Prospect, det innebär att du får åka med på prov, Robz kommer att övervaka dig under hela resan, om du klarar alla komplicerade ritualer så kommer du att få en plats på den gyllene listan.

Last edited:
Du menar att jag ska våga köra efter den här mannen: :confused:
(i en annan tråd)
Tackar för ett göttegazz i Snabb-Light idag...blablabla...ändrat några svängar i Häckeberga...blablabla.. där det idag svängde tvärt höger 110°, var det en låång svepande vänster förra året...

Jag vägrar!!! :tuttar :D :pannkyss

Last edited:
Du är nu uppsatt som Prospect, det innebär att du får åka med på prov, Robz kommer att övervaka dig under hela resan, om du klarar alla komplicerade ritualer så kommer du att få en plats på den gyllene listan.

Jag kan voucha för Swappe annars. Klart stabil o kör vettigt.
- You can be my wingman anytime...

Bifogat

• topgun[1].jpg
    topgun[1].jpg
    20 KB · Visningar: 284
Last edited:
Jag vägrar! Då tappar du ju bort både Swappe, Corben OCH mig! :mad:

Bättre att vi bara behöver tappa Corben o Swappe :D
Att tappa bort lite folk på specialsträckorna hör ju till, har du kvar förra årets varvtider :confused:

Frågan är om han kan knäskrapa i rondell åt fel håll med mötande trafik.

Äh, det är ändå för varmt i asfalten för sådana stunts. :tungan

Jag vägrar! Då tappar du ju bort både Swappe, Corben OCH mig! :mad:

Bättre att vi bara behöver tappa Corben o Swappe :D
Det bästa är om din fru inte tappar bort dig så vi slipper stressa som ett försenat SAS-flyg på hemvägen...:tuttar

Last edited:
....Det bästa är om din fru inte tappar bort dig så vi slipper stressa som ett försenat SAS-flyg på hemvägen...:tuttar

:rofl :rofl
...men jag stannar nog inte fler gånger för en kort paus - satan vad snabb du var att få upp en skakig cigg den gången - men det tog lång tid att dra i sig den :D

Iceman: You can be my wingman any time.
Maverick: Bullshit! You can be mine.
Nu får du ge dig, blanna inte in mig i tid o otid, förra gången ropade du att du behövde Mavve och nu är Maverick uppe. Misstänker att du inte tänker på mig nu heller. :gnissla

Nu är det dags att köra Rössjöholmsrundan upp till Voxtorp och knäskrapa lite i rondellen, ni som är med på listan http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=75410 är välkommna att deltaga, vi samlas hos mig kl 10.55 och kör 11.00 sharp.

Tempot blir som vanligt helt sanslöst, vi blir ute hela dagen och leker.

Sätt upp er på listan :tummenupp

1. Robz (preliminär)
2. Swappe (preliminär prospect)
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Om det regnar eller snöar så går vi på puben istället

Kör gärna med, men misstänker att det kanske är för snabbt för min del. Dessutom är jag ju inte med på DEN listan. OCH så har jag ju ingen R-hoj i DEN bemärkelsen. :va

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park