Jag känner mig tvingad av högre makter att skriva in min och min sambos lilla test av ett program vi fick. Programmet heter Voice Xpress och det är ett program som omvandlar tal till textform.
Vi skrev en liten korkad text och lät programmet översätta våra röster.
Jag talar skånska och min sambo med stockholmsdialekt.
Här kommer texten och vad programmet översatte det hela till.
Snart är det jul och då är alla mysiga och varma i kroppen. Detta innebär således att bastun är helt överflödig under hela december månad. Vi ser pepparkakor bli uppätna av våldsamma hämndlystna tonåringar med alldeles för mycket mjölkmustach.
Mattias läser:
Snart är julbordet går alla mysiga och varma kroppen detta innebär således att bastun med överflödig under hela december månad vill säga pepparkakor bli uppätna och våldsamma en-när tonåringarna alldeles för mycket mjölk mustasch ungt.
Hanna läser:
Snatterier och bevara den mysiga varm i kroppen detta innebär således endast är helt överflödig under hela december månad vi ser pepparkakor bli uppätna våldsamma han visste att tonåringar är besviken när det gällt mustasch.
Kan bara säga att vi vrider oss av garv här hemma...

Vi skrev en liten korkad text och lät programmet översätta våra röster.
Jag talar skånska och min sambo med stockholmsdialekt.
Här kommer texten och vad programmet översatte det hela till.
Snart är det jul och då är alla mysiga och varma i kroppen. Detta innebär således att bastun är helt överflödig under hela december månad. Vi ser pepparkakor bli uppätna av våldsamma hämndlystna tonåringar med alldeles för mycket mjölkmustach.
Mattias läser:
Snart är julbordet går alla mysiga och varma kroppen detta innebär således att bastun med överflödig under hela december månad vill säga pepparkakor bli uppätna och våldsamma en-när tonåringarna alldeles för mycket mjölk mustasch ungt.
Hanna läser:
Snatterier och bevara den mysiga varm i kroppen detta innebär således endast är helt överflödig under hela december månad vi ser pepparkakor bli uppätna våldsamma han visste att tonåringar är besviken när det gällt mustasch.
Kan bara säga att vi vrider oss av garv här hemma...