Von Vettets lista på rutinerade stunt-förare

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
Vi kan väl dra igång tillfällen då vi ger oss ut och leker lite. Vi samlas på väl utvalt ställe där vi trotsar fysikens lagar..Givetvis är det väl utvalda personer som når epitetet, så gixxer-micke1100: du e en fin påg,men i detta fall är du inte ens i grön grupp :D Power is nothing without control.... :rofl
Dessa är nominerade och klara:

1. Mr K
2. VV
3. Busfrö
4. RoggeR1
5. JonnyN
6. Json
7. ?

Vill du vara med,sänd din intresseanmälan!! :yoparty

Last edited by a moderator:
Tack att jag är tillräckligt bra för att få vara med på din skrytar .... rutinerade lista ..... hehe

jaha... då får jag busa själv.... :( kanske inte e jätte rutinerad... men... jag tränar på det

Von Vettet skrev:
Vi kan väl dra igång tillfällen då vi ger oss ut och leker lite. Vi samlas på väl utvalt ställe där vi trotsar fysikens lagar..Givetvis är det väl utvalda personer som når epitetet, så gixxer-micke1100: du e en fin påg,men i detta fall är du inte ens i grön grupp :D Power is nothing without control.... :rofl

1. Mr K
2. VV
3. Busfrö
4. RoggeR1
5. JonnyN
6. Json
7. ?

Man tackar :Bugar ... Säg bara till när o var så kommer jag. //JonnyN

Von Vettet skrev:

1. Mr K
2. VV
3. Busfrö
4. RoggeR1
5. JonnyN
6. Json
7. ?

har du glömt nico kanske? han borde finnas på no 1. o vem kör stånde på bakre fotpinnar sakta o fint (förutom när jag siktar på träden,förstås)?

Ja fihfan, Nico o Crazy Mart ska ju lätt vara i övre skiktet!

Von Vettet skrev:
Nej jag kan inte wheela...

Inskickat av Von Vettet
Vi kan väl dra igång tillfällen då vi ger oss ut och leker lite. Vi samlas på väl utvalt ställe där vi trotsar fysikens lagar..Givetvis är det väl utvalda personer som når epitetet, så gixxer-micke1100: du e en fin påg,men i detta fall är du inte ens i grön grupp Power is nothing without control....

1. Mr K
2. VV
3. Busfrö
4. RoggeR1
5. JonnyN
6. Json
7. Crazy martin
8.napsyl
9.nico

Vill du vara med,sänd din intresseanmälan!!

Von Vettet skrev:
Inskickat av Von Vettet
Vi kan väl dra igång tillfällen då vi ger oss ut och leker lite. Vi samlas på väl utvalt ställe där vi trotsar fysikens lagar..Givetvis är det väl utvalda personer som når epitetet, så gixxer-micke1100: du e en fin påg,men i detta fall är du inte ens i grön grupp Power is nothing without control....

1. Mr K
2. VV
3. Busfrö
4. RoggeR1
5. JonnyN
6. Json
7. Crazy martin
8.napsyl
9.nico

Vill du vara med,sänd din intresseanmälan!!
Json har ingen gathoj...

Trotsar fysikens lagar ....... :va

Menar du när vi gör armhävningar från golvet och upp 20cm :va

Eller förstår ingenting men tack för att man får va med och leka med er :pannkyss

Kay skrev:
Ja fihfan, Nico o Crazy Mart ska ju lätt vara i övre skiktet!

Tror nog inte det var en sådan lista med placering efter hur pass man kan stunta.

Men jag står gärna längst ner för tycker inte själv man är så duktig.

Ärligt talat så har jag inte set någon i skåne trakten som värkligen behärskar trixandet med hojen. :huvet

Killar som jag annser kan är AC Farias, Matt Gorka för att nämna några :banana

Mr K skrev:
du hade juh folk på din lista som inte har hoj/gathoj ......... eller?
Japp det stämmer, dom är markerade som banåkare, övriga som saknar hoj för tillfället anser jag ändå vara duktiga förare.

Last edited:
Busfrö skrev:
Tror nog inte det var en sådan lista med placering efter hur pass man kan stunta.

Men jag står gärna längst ner för tycker inte själv man är så duktig.

Ärligt talat så har jag inte set någon i skåne trakten som värkligen behärskar trixandet med hojen. :huvet

Killar som jag annser kan är AC Farias, Matt Gorka för att nämna några :banana

Nä inte än men snart så ska du se.. vill du ha autografen nu eller ska du jaga mig för o få den sen?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8