Von Benzo

Ja vi har haft typ 500 besök mer än vanligt på några timmar. Känns ganska bra :yoparty

/Nicke - Gitarrist i Von Benzo

Grymt!
Bara att gratulera. Kan bara tala för egen del och dagens diskussion till följd av gårdagens framträdande fick iaf mig att låta er platta snurra på Spotify under dagen. :tummenupp

Vi får väl hålla tummarna för att ni får bra PR och att Jay inte stöps om och in i Takidakostymen så ytterligare ett bra rockband förvandlas från Jack Daniels till Alkoläsk för att passa sommarmorgon och Somarkrysset på Gröna Lund.

Därför att Idol inte är billigt när det är Baggarna och Carlsson som sitter vid spakarna. Det har gått från att vara någon kvasi-språngbräda till en plattform som kan få dig att gå från okänd till tokkänd.

Säga vad man vill om tvkåta kids som gör allt för att synas i TV, men Idol har gått och blivit en seriös plattform för att komma ut i världen med skivsläpp när man har svenska eliten som backar upp vinnaren.

Aha, ok. I mina ögon är Idol bara en tävling för kändiskåta halvtalanger som kan tänka sig att sjunga radiomusik och få betalt för det.
Men sen så har jag aldrig kollat på skiten heller så jag får kanske ändra uppfattning om det hela. Jag har förvisso sett två avsnitt här i veckan, ganska skoj faktiskt.
Men jag har fortfarande svårt att se vinnaren göra nåt bra av det hela, antagligen så ska det spelas skitmusik som går hem hos svenska folket och då kan man ju lika gärna knyta en snara och hänga runt halsen på stackaren.

Aha, ok. I mina ögon är Idol bara en tävling för kändiskåta halvtalanger som kan tänka sig att sjunga radiomusik och få betalt för det.
Men sen så har jag aldrig kollat på skiten heller så jag får kanske ändra uppfattning om det hela. Jag har förvisso sett två avsnitt här i veckan, ganska skoj faktiskt.
Men jag har fortfarande svårt att se vinnaren göra nåt bra av det hela, antagligen så ska det spelas skitmusik som går hem hos svenska folket och då kan man ju lika gärna knyta en snara och hänga runt halsen på stackaren.

Jag har varit av samma åsikt som du, men de senaste åren har Idol börjat kännas mer rockigt. Vi kan ju hålla tummarna för att det är på väg åt rätt håll :)

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026