Volvospam 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.
Du sa ju att du inte skulle med... Eller har jag missat ngt? :va

Precis så var det. Efter en liten motgång från Blommans sida så yttrade hon orden: "Jag kan inte åka med till Sthlm den här gången, jag har nog tyvärr inte råd faktiskt. vi hörs"

Citatet är från en annan sida på internättet. Vidare utredning är överflödig.

EDIT: Jag kom på mig själv med att planerna angående boende faktiskt ändrades med tiden. Detta var dock ej planerat och med tanke på att samtliga av oss resenärer blåste ca 1500:- var trots gratis boende så hade det ändå vart utanför Blommans budget om jag inte är helt ute och cyklar.

Last edited:
Precis så var det. Efter en liten motgång från Blommans sida så yttrade hon orden: "Jag kan inte åka med till Sthlm den här gången, jag har nog tyvärr inte råd faktiskt. vi hörs"

Citatet är från en annan sida på internättet. Vidare utredning är överflödig.

EDIT: Jag kom på mig själv med att planerna angående boende faktiskt ändrades med tiden. Detta var dock ej planerat och med tanke på att samtliga av oss resenärer blåste ca 1500:- var trots gratis boende så hade det ändå vart utanför Blommans budget om jag inte är helt ute och cyklar.
ja vill du lägga det på mig så varsågod.

Det va inte jag som sa att det minsan skulle bli betydligt dyrare den här gången. med middag, hotell osv.

Det va det som sas när ni frågade mig om jag ville med. Jag sa då nej för jag inte hade råd med hotell och en dyr middag med.

Sen visar det sig att ni inte alls bott på hotell, och middagen va inte obligaorisk över huvud taget.

Jag tycker iallafall att det va lite ruttet gjort.

men som sagt, helgen är över nu. skit samma

Det va inte jag som sa att det minsan skulle bli betydligt dyrare den här gången. med middag, hotell osv.

Det va det som sas när ni frågade mig om jag ville med. Jag sa då nej för jag inte hade råd med hotell och en dyr middag med.

Sen visar det sig att ni inte alls bott på hotell, och middagen va inte obligaorisk över huvud taget.

Buuuhuu :(

Mycket möjligt att det inte va planerat, men förslaget kunde ju undersökts redan från början eller hur? varför betala för ett hotell nör folk där uppe vill att vi kommer upp? jag ser inte vitsen :va

Oavsett vad min budget ligger på så ska du ge fan i att spekulera i den, oavsett om det är på internett eller hemma i din soffa. DU har inte i min ekonomi att göra.

Middagen var det väl aldrig tal om att den var obligatorisk bara att vi alla vi som skulle åka skulle käka och gå ut o käka själv kanske inte hade varit så roligt...

Att boendet blev som det blev o inte hotell var ju ngt som blev bestämt senare... Var ju inte så att vi undanhöll info...

Middagen var det väl aldrig tal om att den var obligatorisk bara att vi alla vi som skulle åka skulle käka och gå ut o käka själv kanske inte hade varit så roligt...

Att boendet blev som det blev o inte hotell var ju ngt som blev bestämt senare... Var ju inte så att vi undanhöll info...

Gjorde ni väl? Ni visste ju hur gärna jag ville följa med :confused: Om jag då sen får reda på detta på annat håll, för att ni inte yppat ett ord om detta, så är det väl i allra högsta grad så att ni gjort det?

Mycket möjligt att det inte va planerat, men förslaget kunde ju undersökts redan från början eller hur? varför betala för ett hotell nör folk där uppe vill att vi kommer upp? jag ser inte vitsen :va

Oavsett vad min budget ligger på så ska du ge fan i att spekulera i den, oavsett om det är på internett eller hemma i din soffa. DU har inte i min ekonomi att göra.

Ja, varför undersökte du inte saken då?

Din budget är ju högst relevant i sammanhanget eftersom det är den som skapade hela den här diskussionen så tro fan att jag kommer spekulera.

Du gör min dag Blomman, jag älskar dig. :FU

Ne, jag tror du är rätt så nöjd med både dig själv och resultatet.

Korrekt, du uppvisar idiotiska sidor ännu en gång.

Last edited:
Ja, varför undersökte du inte saken då?

Din budget är ju högst relevant i sammanhanget eftersom det är den som skapade hela den här diskussionen så tro fan att jag kommer spekulera.

Du gör min dag Blomman, jag älskar dig. :FU

Korrekt, du uppvisar idiotiska sidor ännu en gång.

Jag frågade ju på fikat om vi va tvungna att bo på hotell! :mad:

Det va inte budgeten som skapade diskussionen, det va bristen på moral hos mina vänner som skapade den.

you´r welcome

Gjorde ni väl? Ni visste ju hur gärna jag ville följa med :confused: Om jag då sen får reda på detta på annat håll, för att ni inte yppat ett ord om detta, så är det väl i allra högsta grad så att ni gjort det?

Att vi inte skulle bo på hotell blev ju bestämt efter att du sagt att du inte skulle med...

Edit: Din ekonomi angår ju inte mig så jag spekulerar inte i varför du inte skulle hänga med. Du sa att du inte skulle med. Hur det blev efter det ja...

Att vi inte skulle bo på hotell blev ju bestämt efter att du sagt att du inte skulle med...

Edit: Din ekonomi angår ju inte mig så jag spekulerar inte i varför du inte skulle hänga med. Du sa att du inte skulle med. Hur det blev efter det ja...
Det är inte dig diskussionen handlar om..

Vilken såpa detta har utvecklats till då :corn

Edit: var är popcorn-smileyn? :va

Edit2: väldigt va kebabsåsen var efterfrågad då. De finns till er alla :brynad

Dock så har Stinky sovit med mig innan så han kommer inte gå lottlös ur livet han heller, mer synd om Fia och Jessan isf :brynad

Jag vet inte, alltså, jag kan ju bara snacka för mej själv, inte för Jessan... Men mej är det då fan inge synd om..! :näsblod

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back