Volvospam 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.
Fy fan vad jag är ARG idag.... Någon som kan ställa upp som slagsäck? (rent fysiskt sett alltså! :rolleyes: )

Varför är hon arg då?

I grund och botten är det en killes fel, och sen har det bara spätts på under dagen med strul gällande utekvällen osv osv i all oändlighet.
Jag har iaf bestämt mej för att aldrig mer ge mej in på det här med killarna, samt att jag ska supa skallen av mej ikväll. Måste avreagera mej innan jag ska ut också, annars är risken att jag slår någon på käften väldigt överhängande, och det är aldrig bra att slåss på uteställen... :gnissla

I grund och botten är det en killes fel, och sen har det bara spätts på under dagen med strul gällande utekvällen osv osv i all oändlighet.
Jag har iaf bestämt mej för att aldrig mer ge mej in på det här med killarna, samt att jag ska supa skallen av mej ikväll. Måste avreagera mej innan jag ska ut också, annars är risken att jag slår någon på käften väldigt överhängande, och det är aldrig bra att slåss på uteställen... :gnissla
Och både jag och Paser är oskulder :rolleyes: knappast att du kommer bli lebb för detta....

Är det därför en viss grabb har en arg smiley i nicket idag? :confused:

Och både jag och Paser är oskulder :rolleyes: knappast att du kommer bli lebb för detta....

Är det därför en viss grabb har en arg smiley i nicket idag? :confused:

Jag sa inte jag skulle bli lebb, bara att jag ska strunta i killarna.

Haha, Pinky? Nej, han är oskyldig! :D

Last edited:
Funkar det inte att avreagera sig i Fördelar/Nackdelar tråden? :)

Nej, såna idioter där...! Så du har varit där och läst... :rolleyes:

Usch, jag är alldeles för arg för att supa ikväll. Måste försöka skärpa mej..

Status
Ej öppen för fler svar.
Back