Volvospam 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.
Står i tidningen att Volvo PV blöder pengar, och jag tror jag fattar varför när jag läser denna tråden. Mer arbete - mindre volvospam! :mad:

För stort eller för litet?

Helt perfekt, men den "öglan" undertill som man ska fästa skiten i har fått sej en rejäl smäll, och är sjukt sned. Det slår på ca 1,5 cm, och jag har bankat och dragit och slagit och haft mej hela dagen, men får de likförbannat inte att passa! :näsblod

Helt perfekt, men den "öglan" undertill som man ska fästa skiten i har fått sej en rejäl smäll, och är sjukt sned. Det slår på ca 1,5 cm, och jag har bankat och dragit och slagit och haft mej hela dagen, men får de likförbannat inte att passa! :näsblod
Har du värmt nått på det?

och hur är det med "packningen" som sitter i skarven? är den intakt? :va

Har du värmt nått på det?

och hur är det med "packningen" som sitter i skarven? är den intakt? :va

Packningen är ny.
Har testat allt du kan tänka dej och lite till, ger upp för dagen nu. Får ta tag i de nästa vecka!
Den har liksom skruvat sej en bra bit, och dessutom flyttats, från början var den ca 2,5 cm fel, nu är den ju bara 1,5 cm fel, så det tar sej, sakta men säkert! :tummenupp

(Fast nu är jag trött i armarna, och har kravlat runt i äcklig gammal kylarvätska som den spydde ur sej, så jag börjar bli kinkig. Bättre att ge sej då! :gnissla )

Packningen är ny.
Har testat allt du kan tänka dej och lite till, ger upp för dagen nu. Får ta tag i de nästa vecka!
Den har liksom skruvat sej en bra bit, och dessutom flyttats, från början var den ca 2,5 cm fel, nu är den ju bara 1,5 cm fel, så det tar sej, sakta men säkert! :tummenupp

(Fast nu är jag trött i armarna, och har kravlat runt i äcklig gammal kylarvätska som den spydde ur sej, så jag börjar bli kinkig. Bättre att ge sej då! :gnissla )
ja annars blir man bara as förbannad och gör sönder nått :mad:

Åk hem och ät glass, det löser allt ;)

ja annars blir man bara as förbannad och gör sönder nått :mad:

Åk hem och ät glass, det löser allt ;)

Ja, med mitt temperament är risken ganska befintlig! :D
Haha ja, slutar om tre kvart, tänkte värma lite till på det, sen får det fan va för idag!
Glass låter som en bra idé!
Med kolasås...! :nicka

Ja, med mitt temperament är risken ganska befintlig! :D
Haha ja, slutar om tre kvart, tänkte värma lite till på det, sen får det fan va för idag!
Glass låter som en bra idé!
Med kolasås...! :nicka
Nej riktigt dyr chokladglass alla Ben´n jerry ska det va :mattias och ingen jävla kolasås... fyfan vilket slisk

Jag är hungrig nu.. fan också, måste man äta jämt, känns som ja inte gör annat :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026