Volbeat 08

Ingen aning, vad är volbeat för genre? Borde vara exakt samma i alla fall.:tungan

Med tanke på att det är två olika musikstilar så har jag svårt att se dem i samma genre :brinnerup
Men jag kan förstå att man INTE gillar dem, de är ju lite speciella. Men de är grymma både på instrument och text. Takida kan ju inte stoltsera med det förstnämnda då de får stryk av ett gäng ungspolingar andra året på musikskolan, för tondöva...

Maybellene I Hofteholder är den enda som jag kan tycka är bra.
Resten låter ju likadant allihop.
Takida är inte bra heller.

Vilken jävla chock att en brud lyssnar på Takida. Kommersiell stönrock.

tja.. Jag lyssnade på de redan när de kom för en herrans massa år sen. De är väl egentligen uttjatade, men där finns en del låtar som etsat sig fast. Vissa för att jag helt enkelt tycker att de är bra, och vissa för att de betyder något för mig.

Här har ni lite högkvalitativ thrash att lyssna på istället för danska Takida.[YOUTUBE-ID]0Ks1S5e4GOc[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
tja.. Jag lyssnade på de redan när de kom för en herrans massa år sen. De är väl egentligen uttjatade, men där finns en del låtar som etsat sig fast. Vissa för att jag helt enkelt tycker att de är bra, och vissa för att de betyder något för mig.

Det var väl stönrock redan på den tiden.

Jag har förvisso också en låt som etsat sig fast, så jag ska väl inte säga så mycket. Det är Thore Skogmans "storfiskarvalsen" som jag fick min första utlösning till. Tänker på den varje gång sedan dess.

Det var väl stönrock redan på den tiden.

Jag har förvisso också en låt som etsat sig fast, så jag ska väl inte säga så mycket. Det är Thore Skogmans "storfiskarvalsen" som jag fick min första utlösning till. Tänker på den varje gång sedan dess.

Okej.

Det här var ju faktiskt sämre än Takida. Vilken jävla smörja. Utskitet av kalk och vatten, precis som allting annat från Danmark.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT