Voddler - intresse?

För två veckorsedan la jag till mig som frivillig betatestare. Sedan dröjde det två dagar så kom en invite i min inkorg. Hade jag bara tur eller har ni faktiskt testat att regga er?

För två veckorsedan la jag till mig som frivillig betatestare. Sedan dröjde det två dagar så kom en invite i min inkorg. Hade jag bara tur eller har ni faktiskt testat att regga er?

Det var som betatestare jag regade mig för länge sedan, jag fick direkt en invite, men aktiverade den inte då, nu funkar inte skiten, så jag får prova med den jag fick med posten istället.

Last edited:
La till mig för typ 2 månader sedan, inget mail än...

Det är just det jag menar, tanken är ju att artisterna ska få betalt men som det är nu så får de ju inte det, för de drar inte in några pengar. Eller ok, de får ynka 99:-/månad av betalande medlem och sen lite reklamintäkter men det täcker ju knappt upp för deras arbete.
Man kan inte få tillgång till så mycket musik för 99:- i månaden, det säger ju sig själv. Eller jo, om bolaget drar in pengar till artisterna på annat vis.
Med andra ord; De har inte lyckats. ÄN.

Frågan är ju ändå hur mycket man lägger på musik i snitt annars? Själv lägger jag 0kr annars så 99kr är ju en oändlig ökning. Jag tror inte det är omöjligt att de där 99kr i månaden är rätt normalt snitt så frågan är väl bara hur mycket spotify tar och hur mycket skivbolagen tar av pengarna.

Frågan är ju ändå hur mycket man lägger på musik i snitt annars? Själv lägger jag 0kr annars så 99kr är ju en oändlig ökning. Jag tror inte det är omöjligt att de där 99kr i månaden är rätt normalt snitt så frågan är väl bara hur mycket spotify tar och hur mycket skivbolagen tar av pengarna.

Och sedan att utbudet är stort betyder ju inte att man lyssnar på allting. Så om nu Aqua finns på spotify, och jag som betalande medlem betalar för att få tillgång till Aqua, då min medlemsavgift inte tar hänsyn till vad just jag lyssnar på, så är det ju en väldigt bra affär för Aqua. Det hade i och för sig säkert varit bättre för dom om jag betalade och sedan faktiskt lyssnade på dom, men ändå.

Nu när folk vill bli av med sina invites som de köpt i rosa bandet-auktionerna går det att fynda. Jag köpte ett konto på tradera precis för 199kr :)

jag fick en invite via min bredbandsleverantör! :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...