VM på Eurosport!

uuuuuuunderbart med halv heltimme istället för det töntiga 3minutersinslaget som var förra helgen. Dax att programmera videon då....

De visar ju motocross innan i vilket fall som helst och det är väl ingen som dött av 10 minuters motocross i väntan på supermoto, eller hur? :hihi

Clason skrev:
Det står det inte på den svenska hemsidan!!!

Tyvärr så stämmer den svenska sidan sällan. :( Är det skillnader på tiderna så är det eurosport.com som gäller. :fakta

Satt och kollade på TVn medan jag skrev förra inlägget och programmet från VM-rallyt i Turkiet började inte 17.00 som det står på svenska sidan utan 16:55 som det står på den internationella.

Nu står det 00:25......!

00:25 SUPERMOTO
SUPERMOTO - SPA (BEL)
GP OF BELGIUM

00:55 MOTORSPORTS
FERRARI MAGAZINE

Kan nog vara att de vill att man knäpper på lagom til reklamen mellan programmen..

Videon laddad! Någon mer som kan rippa ? :)

Schysst race! Jag känner ju redan suget efter en rejsmotard :) Känns lite som italienska mästerskapen dock.... :rolleyes: Kommentatorn kunde väl kanske varit lite mer insatt också.

Helt sjukt att det hänger i så pass som det gör. Synd att Husa åkaren gledomkull, var ju lite fajt där ett tag.

Aprilian verkar funka fint, i alla fall i 450 klassen.

Undrar bara vad Rossi menade med "..I('ll) always do super motard.."
Hans engelska måste tamigf*n vara sämre än min, även fast jag inte ens är med i internationell tv lika ofta.. :va :tomten

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg