VM i Uddevalla

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Är det några som ska till VM i år när det är tillbaka igen? Kanske även åka hoj dit? :)

Funderar på det men lämnar hojen hemma. Klättra i berg i skinnställ lockar inte.

Funderar på det men lämnar hojen hemma. Klättra i berg i skinnställ lockar inte.

Nä de förstår ja :O vi tänkte nog ta hojen lördag men shorts och kortarmat i ryggsäcken, söndag blir nog bil och öl :)

Oh yes.....

Klättra upp på berget, sitta i solen och se stjärnorna åka snabbare än man trodde var möjligt är härliga minnen från en crossuppväxt.

Oh yes.....

Klättra upp på berget, sitta i solen och se stjärnorna åka snabbare än man trodde var möjligt är härliga minnen från en crossuppväxt.

Blir inte bättre än så ;P

Visst är det 19-20 augusti ni pratar om? Skall kanske dit, hoppas att jag är ledig då.

19-20 stämmer bra! Jag brukar ta semester augusti så det passar perfekt :)

Synd att herlings inte hitta formen föräns Kegum :/ Jag trodde stenhårt på den mannen inför detta året! Ska bli intressant att se vad han drar till med nästa år istället :)

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard