VM i Motocross på Eurosport?

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Är det någon som vet om VM deltävlingarna sänds på Eurosport? Tänkte jag skulle bli lite mer insatt än vad jag var senast cross vm i Uddevalla :rodnar Är det några här som ska dit?? Kul som fan är det i.a.f ;)

Jodå, dom sänds på eurosport!! Oftast (alltid?!?) på söndag eftermiddag/kväll...
Jag o tjejen o ett helt gäng ska självklart dit... Viktigaste helgen på hela året..... party fredag o lördag o pest o pina när man ska upp o se 125 träningen!! :(

Det brukar ju va festival samma helg så det e ju gott om folk i stan!!...

alakhai skrev:
Jodå, dom sänds på eurosport!! Oftast (alltid?!?) på söndag eftermiddag/kväll...
Jag o tjejen o ett helt gäng ska självklart dit... Viktigaste helgen på hela året..... party fredag o lördag o pest o pina när man ska upp o se 125 träningen!! :(

Det brukar ju va festival samma helg så det e ju gott om folk i stan!!...

ok, det måste jag se! Ja, det e så jävla kul! Men tyvärr så ska fjordfestivalen tydligen bli mindre iår :( Det ska tydligen bara vara dansband som uppträder :rolleyes: Men det lär väl vara en del folk i stan ändå =) Brukar ni campa utanför glimmingen eller sover ni i stan då?? För er som är intresserade av vm så gå in på: http://www.uddevallagp.com

Okej.. Men det blir nog rätt gott om folk i stan ändå ska du se... De flesta från banan åker ju in till stan så det blir nog lika bra som vanligt!! :cool:
Vi campar på glimminge... Varje år!! :tummenupp

alakhai skrev:
Okej.. Men det blir nog rätt gott om folk i stan ändå ska du se... De flesta från banan åker ju in till stan så det blir nog lika bra som vanligt!! :cool:
Vi campar på glimminge... Varje år!! :tummenupp

Ja, det lär det garanterat bli ändå! En får hoppas på fint väder då! =) Kör ni hoj eller??

alakhai skrev:
Ja för tusan!! Jag o tjejen tar hojen.. Så kommer farsan me bussen!! :tummenupp Det e rättvisa det!! :D

haha, är det han som tar med den mesta packningen då lr?? Men är ni bara tre stycken så behövs det ju i.o.f. inte så mycket :D Du får hålla utkik efter en Honda CRM 125 (min, vit/blå offroad cykel) och en GasGas SM 125 (en kompis) bland alla cyklar där. Vi tänkte parkera med "dom stora grabbarna" :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back