RJ
God & glad kexchoklad!
Jag har varit i Ungern under påsk och kört på Pannonia-ring och så här gick det: http://www.mortec.se/page.php?42

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för det!Trevlig läsning !... o lycka till i fortsatta lopp..
![]()
Knepigt, vad har du för webbläsare?Ser ingen text, bara svart...![]()
Ser ingen text, bara svart...![]()
Härligt rejsrapport, ska bli kul att se om du kan sätta Mozz på plats i år![]()
Knepigt, vad har du för webbläsare?
Det var samma för mig, men jag klicka på "Teamet rapporterar" i högerkanten, då kom rapporten fram.
Härligt rejsrapport, ska bli kul att se om du kan sätta Mozz på plats i år![]()
Det kan jag väl aldrig tänka mig, är inte Moss en tökkendära rutinerad räv. Jag går ju in på min andra säsong och räknas ju som en pjuklarv eller var det lappjävel, jag kommer faktiskt inte ihåg...Härligt rejsrapport, ska bli kul att se om du kan sätta Mozz på plats i år![]()
VA???? Är detta en konkurrent??? Som varit och tjyvtränat??? Jag ska protestera på Torpet!
Hmmm, vem är du.... har vi träffats?
Det kan jag väl aldrig tänka mig, är inte Moss en tökkendära rutinerad räv. Jag går ju in på min andra säsong och räknas ju som en pjuklarv eller var det lappjävel, jag kommer faktiskt inte ihåg...![]()
Je ska int åk dit, je ligg i paltkoma.ska du till anderstorp?? (jag behöver skjuss dit från malmö)((för att lökmeka åt RJ))
Som vanligt![]()
![]()
lysande
Du är ju en pjuklarv i racing men MOZZ med flera får nog spänna hjälmen
extra hårt 08 när en respektlös pjuklarv ska köra st600![]()
Hur många tävlingar har du kört 5Vill minnas att du va jävligt snabb på falkenberg hur fort gick det
![]()
Som vanligt![]()
![]()
lysande
Du är ju en pjuklarv i racing men MOZZ med flera får nog spänna hjälmen
extra hårt 08 när en respektlös pjuklarv ska köra st600![]()
Hur många tävlingar har du kört 5Vill minnas att du va jävligt snabb på falkenberg hur fort gick det
![]()
Jag har hört skvaller om att du förekommit i någon tidning där uppe. VK kanske? Upp med länken iaf!![]()
Artikeln finns scannad här: http://www.mortec.se/page.php?43 (notera mitt enorma garage...)Jag har hört skvaller om att du förekommit i någon tidning där uppe. VK kanske? Upp med länken iaf!![]()
Det låter bra, näst efter Helge S kan du få vara min idol. Jag är ju med för att bli bättre så det låter finfint med hårt jobb!Vi ses senare Roger! Jag har för avsikt att alla fjun/pjuklarver ska få jobba extra hårt i år.![]()
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |