VM i bob och ungerska bucklor på tanken!

• Thread starter Thread starter RJ
  • Start date Start date
Trevlig läsning !:tummenupp ... o lycka till i fortsatta lopp..:)

Härligt rejsrapport, ska bli kul att se om du kan sätta Mozz på plats i år :tungan

Härligt rejsrapport, ska bli kul att se om du kan sätta Mozz på plats i år :tungan

ska du till anderstorp?? (jag behöver skjuss dit från malmö)((för att lökmeka åt RJ))

Knepigt, vad har du för webbläsare?

Hmmmm.... det står "Intel inside" på en klisterlapp här bredvid... Är det bra?

Det var samma för mig, men jag klicka på "Teamet rapporterar" i högerkanten, då kom rapporten fram.

Hjälper inte....:va

VA???? Är detta en konkurrent??? Som varit och tjyvtränat??? Jag ska protestera på Torpet!
Hmmm, vem är du.... har vi träffats?

Last edited:
Det kan jag väl aldrig tänka mig, är inte Moss en tökkendära rutinerad räv. Jag går ju in på min andra säsong och räknas ju som en pjuklarv eller var det lappjävel, jag kommer faktiskt inte ihåg... :va

VA???? Är detta en konkurrent??? Som varit och tjyvtränat??? Jag ska protestera på Torpet!
Hmmm, vem är du.... har vi träffats?

då kan ju jag åka med dig från malmö...till träningslägret på Anderstorp:tummenupp

Det kan jag väl aldrig tänka mig, är inte Moss en tökkendära rutinerad räv. Jag går ju in på min andra säsong och räknas ju som en pjuklarv eller var det lappjävel, jag kommer faktiskt inte ihåg... :va

Det är just det som är problemet, de där fjuniga pjuklarverna har ingen RESPEKT för oss äldre! De ska hålla sig bakom! I minst två säsonger! Tycker jag!

Som vanligt :klappar :klappar :klappar lysande
Du är ju en pjuklarv i racing men MOZZ med flera får nog spänna hjälmen
extra hårt 08 när en respektlös pjuklarv ska köra st600:D
Hur många tävlingar har du kört 5:confused: Vill minnas att du va jävligt snabb på falkenberg hur fort gick det:va

Jag har hört skvaller om att du förekommit i någon tidning där uppe. VK kanske? Upp med länken iaf!:tummenupp

Hur många tävlingar har du kört 5:confused: Vill minnas att du va jävligt snabb på falkenberg hur fort gick det:va

Jo, på Falken var du JÄVLIGT SNABB, du var ju två hundradelar snabbare än mig på varvet.... Så det måste ha gått JÄVLIGT SNABBT!:fakta

Vi ses senare Roger! Jag har för avsikt att alla fjun/pjuklarver ska få jobba extra hårt i år. :tummenupp

47,9, http://www.mylaps.com/results/newResults.jsp?id=664908&highlight=6

Snabbaste varvet i det racet!! :tummenupp Räckte dock "bara" till en 6:e plats. Nåja, det var ju bara första gången på Falkenberg, första säsongen, osv. Pjuklarv var ordet men snart står det nog Snabb-Roger på skinnstället. :tummenupp :tummenupp

Jag har hört skvaller om att du förekommit i någon tidning där uppe. VK kanske? Upp med länken iaf!:tummenupp

Tror inte att VK lagt ut det på nätet, men säkert har någon skannat in det?

Last edited:
Artikeln finns scannad här: http://www.mortec.se/page.php?43 (notera mitt enorma garage...)
Sedan gjorde VK en liten notis när jag hade kommit hem också: http://www.mortec.se/page.php?44

Vi ses senare Roger! Jag har för avsikt att alla fjun/pjuklarver ska få jobba extra hårt i år. :tummenupp
Det låter bra, näst efter Helge S kan du få vara min idol. Jag är ju med för att bli bättre så det låter finfint med hårt jobb! :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...