VM-final

heinz_p skrev:
Det jag blir mest arg på är Viasats äckliga reklampauser. Det var ung. 10 stycken varje period! Det förstör hela matchen.

Håller med till fullo, jag fattar inte hur Viasat kan få styra hockeymatchen :confused: Är dom en stor sponsor lr vadå? :va

nomolas skrev:
Håller med till fullo, jag fattar inte hur Viasat kan få styra hockeymatchen :confused: Är dom en stor sponsor lr vadå? :va

Jag blir så trött på det! Viasat får gärna köra aplånga reklamer MELLAN perioderna, men inte mitt i matchen. Man tappar ju koncentrationen och spänningen!

Vad HÄnde??

Det var ju lika säkert som att solen går upp imorgon att Sverige skulle vinna!
Snacka om att stämningen dog när man satt å kollade på matchen med polarna.... vi satt helt tysta bara ..

INTE EN GÅNG TILL!! :huvet

Ja sorry sverige men jobbar man inte som ett lag förlorar man...... Och de e även tid för Hardy att ta farväl, tycker jag iaf.

Glöm inte att 3 kr har kommit 2:a 2år i rad det är ju inte dåligt, canadickerna har ju haft mycket namnkuniga spelare både i år och förra året i finland, jag tycket att det va synd att det inte blev guld men det gjorde va bra. :tummenupp

Inget att lipa för, kanadensarna var bättre. Silver är inte illa pinkat.

Kändes grymt tungt att komma upp imorse. Hade garanterat gått mycket lättare att komma upp om man hade vaknat som världsmästare! :(

Usch!!! Vilken jävla dag..Först får vi Fet mycket spö i VM finalen och sedan går Djurgården och förlorar mot Kalmar FF........Vart är världen på väg?? :confused:

Inget mera med det. Sverige förtjänade inte att vinna då de slappnade av efter 3-1 målet. De var inga korrekta passningar i 2:a och 3:a perioden så de bara åkte runt som förvirrade höns! Hoppas de har fattat tills slut att man inte ska slappna av. Sen är vi ju lite bortskämda vi svenskar som tar ut segern i förskott och säger att vi kräver ett guld mm det kan ju bara sluta på ett sätt. Bara att hoppas på nästa gång.

ake_fisk skrev:
Usch!!! Vilken jävla dag..Först får vi Fet mycket spö i VM finalen och sedan går Djurgården och förlorar mot Kalmar FF........Vart är världen på väg?? :confused:
tvärtom va det..

först torsk mot kalmar,

sen ännu värre i vm

Nu laddar vi om batterierna och ser fram emot World Cup istället som drar igång i slutet av augusti.
Då får vi i stort sett se dom allra bästa spelarna från dom 8 bästa hockeynationerna!!! :Bugar
Det blir en turnering att se fram emot :fyllisar

motardnisse skrev:
Inget mera med det. Sverige förtjänade inte att vinna då de slappnade av efter 3-1 målet. De var inga korrekta passningar i 2:a och 3:a perioden så de bara åkte runt som förvirrade höns! Hoppas de har fattat tills slut att man inte ska slappna av. Sen är vi ju lite bortskämda vi svenskar som tar ut segern i förskott och säger att vi kräver ett guld mm det kan ju bara sluta på ett sätt. Bara att hoppas på nästa gång.

Jo, men med de laget så ska man inte förlora mot canada. Men canada spelade sitt spel å de gjorde inte sverige. Men sen tycker jag att vi ska byta spelstil. Bort med Hardy och in med nytt

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back