VM 24/6 Eurosport2 kl21:30

Var inne å kolla tablån på eurosport, men det skulle sändas 19.30 på eurosport 1.....!!! Där sänds fri idrott....:confused: Hittar inte det på euro2 tablån? Hoppas det sänds, har ju väntat på detta hela helgen....:yoparty

Mm hemsidan visar fel och text-tv inte alls men det börjar nu snart iaf. :)

Varför visar dom enbart S1? :mad:
Varför i helvete visar producenten Aprilias depåtält när race 2's bästa fight fortfarande pågår? :mad:

I övrigt :tummenupp

Nån som vet vad det är för format på filerna från Mediazone ? Nåt lättkonverterbart ?

.

.wmv vill jag minnas, dock krävs licens som man behöver kod för att få hem.

Att bara S1 visas är väl i brist på sändningstid, vill man se mer köper man mediazone.

Men det ingår väl i prenumerationen ? Man behöver väl inte pröjsa extra för det ?

.

Om de nu e så med kod o grejer så du inte kan ladda ner och spara. Så kan du ju streama eller vad de heter och sen ta filmkamera och filma skärmen när du tittar. :D :arsele

Om de nu e så med kod o grejer så du inte kan ladda ner och spara. Så kan du ju streama eller vad de heter och sen ta filmkamera och filma skärmen när du tittar. :D :arsele
Kan jag använda min BetaMax-kamera då ? Har den strömsupport ? :rolleyes:

Självklart ingår licensen i prenumerationen, jag tänkte mer om du hade tänkt sprida filen så skulle de behöva ha licensen på sin dator också om du inte crackar den. Om du inte kan göra om den till nåt annats iofs, vad vet jag, kan inget om sånt här. :) Man kan förresten både ladda hem hela filen eller bara streama.

Last edited:

Att bara S1 visas är väl i brist på sändningstid, vill man se mer köper man mediazone.

Ja vi gör det. Men folk överlag? Inte så troligt.
Detta lär ju döda klassen på VM-nivå iaf & risken finns ju att det även smittar av sig ut i världen. Lär både bli svårare att få spons, hoj-fabrikörernas intresse lär svalna osv osv.

Kollade lite på bilderna och tänkte visa den här på vinnaren från sista rejset i Frankrike.
Jävla skitkvalitet säkerligen på ramen :skrämd

07-06-23-19-56-mzmotorotta407.jpg

Kollade lite på bilderna och tänkte visa den här på vinnaren från sista rejset i Frankrike.
Jävla skitkvalitet säkerligen på ramen :skrämd

Efter att ha sett Rolands svetsar på ramen de skickat till Iddon för några år sen är jag inte såå förvånad.. ;)

Men du kör ju orginalram så det borde väl vara lugnt.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...