Ursäkta min franska men mera exakt: fittan va det fittas!
Nu börjar man liksom fatta att dom e ju faktiskt borta, detta har hänt, det är ingen dröm, skit skit skit skit.
Var till försäkringsbolaget igår, inte mådde man bättre efter det heller. Försäkringsbolagen kan nog göra en ledsen, ingen respekt har dom för en, bara sura för att det hänt, att jag inte bara betalar åt dem utan de måste ge nått tillbaka, fick en nästan att känna sig skyldig för att gå dit och berätta vad som hänt.
Jo polisen misstänker just några som varit och sett på hojen, men det var ju typ för 3-4 veckor sedan, vissa detaljer minns man ju men andra inte alls.
Dessa typer var ju sådär trevliga: skinheads, kamobyxor och ena av dem hade "white power" och hakkorset på t-skjortan.
Sånna typer minns man ju, de blev arga när jag inte lät dem provköra. Kan ju vara dom, polisen sa att det kan vara dom som har sagt att nån annan ska göra det åt dem eller nått. Men sen så kan det ju vara vem som helst, behöver ju inte vara just dom som var hit. Detta är ju ändå rätt litet ställe så folk vet ju lite vad man har och så.
Men faan bara de skulle komma fast!!! Men vad är straffet då, brukar ju stå att de fått 2 års fängelse på tidningarna men i verkligheten har de typ 2 mån samhällstjänst.

e de rätt
Men om jag skulle köra 40km/h för hårt, ja då skulle man nog få ordentliga böter och körkortet borta i 6 mån eller nått liknande.