Vitt skinnställ

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
det är riktigt snyggt.. men som håkan säger så syns ju minsta lilla skit.. småflugor etc

eus skrev:
Is the way to go.
Mitt minne sviker mig, var det Teddy eller Torkel som hade köpt ett vitt skinnställ?
Hur som helst så verkar som om Yamahas WSBK-team har spanat på honom (vem det nu var)

http://www.yamaharacing.com/assets/images/upload/photos/high/big20051229951haga_pitt.jpg

Fler bilder här
http://www.yamaharacing.com/photo/p...7&strracedate=0&intSessionType=0&intriderid=0

[edit] modemdöd
Jag såg det också och kände direkt att nu är grabbarna på rätt spår! :D
Så här ser "Kolossen från Linköping" ut nästa år!
Petter om du läser det här, hur går det med dekalplasten du höll på med? Är intresserad... :tummenupp

Bifogat

• safetypro_hnf.jpg
    safetypro_hnf.jpg
    97.4 KB · Visningar: 344
svart läder är gay (det är verkligen det, kika in på en chic gayklubb).

Vitt är koolt för de som törs,
kolla bruden (just married) i V-Strom-reklamen. :brinnerup

sen så har väl alla Skramlaha-fans väntat länge på det här:
123287.jpg

Haga på R1

fan vill också ha ett vitt skinnställ.

Någon som vet något bra märke som säljer vita skinnställ eller så vitt man kan få det.

sunkan skrev:

Någon som vet något bra märke som säljer vita skinnställ eller så vitt man kan få det.
Revít hade vita skinnställ 2003, kanske finns någon återförsäljare som har nått kvar. Kolla med MC-ekiperingen i Malung annars, dom är distributörer av revít och dom kanske har nått kvar på lager.

Snyggt med vita ställ, helt klart!

Men... Har inte Pitt råd med Wave-skivor eller vadå? :)

Camel Honda verkar köra med svart under försäsongstesterna istället. Notera fotvinkeln på bild nr 2.

bayli.jpg

baylissaction.jpg

sunkan skrev:

Hos Jofama kan du ju beställa ställen i egna färger, mot lite pristillägg. Dom brukar ju ha bra erbjudanden till licensförare. Mitt ställ därifrån landade på ca 7.000 spänn och då valde jag färger fritt, enligt Mugello-ställets mönster.

Back