Vitt skinnställ, bra eller anus???

KÖP KÖP KÖP!
Brudarna blir störtkåta av det, sen är det inte alls jobbigt att hålla rent. En flaska med skinn och lädertvål sen gör det susen. Bara spraya på och gnugga med flugborttagningssvamp från mekonomen så är det som nytt, under högsäsong putsar jag det kanske max 30min i veckan.

Orkar du lägga 15-30 min i veckan för att putsa så ska du klart köpa det vita, glöm inte fetta in det innan du börjar köra bara så blir det som en nyvaxad bil som håller sig ren lättare.

Bifogat

• vitt is da shit.jpg
    vitt is da shit.jpg
    104.8 KB · Visningar: 278
Last edited:
Jag kör med vitt ställ, och det är INGA problem. Tvättar och smörjer in det inför var sesong och det glänser som bara den. Säger bara KÖP....:yoparty

Jag köpte det ställ som levde upp till min kravspec (skydda vid vurpa) och som kostade minst. Då fanns det vitt eller nån star wars-silver att välja på så det blev vitt (med jävla tribals över hela ryggen :huvet ) så jag åker med hoodie i stort sett alltid.. (För jag skäms som en Hund (ordlek, haha) över det där..)

Svalt och skönt i solen i Juli serru :tungan

Köpte mig ett vitt Lindtsrands Sepang skinnställ igår.
Detta ska köras ihop med en Shoei Rogue hjälm.
Givetvis är min Suzuki k4 vit/blå :yoparty
Kan nog se bra ut men måste nog hålla allt rent efter en körning va det gäller kläder samt mc :gnissla

Bifogat

• sepang_01.jpg
    sepang_01.jpg
    15.3 KB · Visningar: 464
  • rogue.jpg
    rogue.jpg
    24.9 KB · Visningar: 81
Men vad är det här?!
Av alla inlägg i tråden så börjar jag tro att ni är en bunt posörer, snarare än chaufförer! Hur gör ni på vintern för att kåta upp brudarna? Tar med hojen in i sängen? ;)

Inte helvitt. Vita detaljer funkar bra iofs.Egentligen är det huvudsaken vad du själv tycker och inte vad andra tycker.
Helvitt syns lite bättre i mörker kanske.

Köpte mig ett vitt Lindtsrands Sepang skinnställ igår.
Detta ska köras ihop med en Shoei Rogue hjälm.
Givetvis är min Suzuki k4 vit/blå :yoparty
Kan nog se bra ut men måste nog hålla allt rent efter en körning va det gäller kläder samt mc :gnissla

Jag har ett nytt sepang ställ till salu för 3700kr.
Stället känns bra i passform och kvalite, dessutom vann det ju bikes test av skinnställ upp till 10 000kr.

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=15493

Du menar att man har ett levande ställ? :hihi Det kanske skulle gå att utveckla lite, tex springa fram å tillbaka lite slumpmässigt å låta folk jaga en med paintballgevär? :kulspruta :D

haha :D Grönt kan det ju också bli. Dainese har väl ngt ställ som kostar kring 18 k som man får färgsätta själv? Mitt drömställ är alla världens färger, det är cooolt :yoparty

Vitt kommer 2a på min lista. Så köp! :tummenupp

Men vad är det här?!
Av alla inlägg i tråden så börjar jag tro att ni är en bunt posörer, snarare än chaufförer! Hur gör ni på vintern för att kåta upp brudarna? Tar med hojen in i sängen? ;)

Har aldrig varit med ngn flicka som gillar hojar :gråta

Last edited:
:va E inte det där stället en eller två storlekar för stort..... :confused:

De flesta köper ju för stora ställ. Ser förjäla löjligt ut. Dessutom är det ivägen vid körning. Provade mig ett likadant vitt som han i strl 50. Var ju tight, men jag kom i 48 också så 48 får det bli isf :tummenupp

Finns för övrigt ännu schysstare vita ställ även fast jag diggar beriks.

Bifogat

• berik5831 racing team.jpg
    berik5831 racing team.jpg
    81.6 KB · Visningar: 70
Vitt är grymt men är du en putsbög som inte klarar lite skit och vill ha tokputs på grejorna så kan du slå vitt skinn ur hågen direCkt!

De flesta köper ju för stora ställ. Ser förjäla löjligt ut. Dessutom är det ivägen vid körning. Provade mig ett likadant vitt som han i strl 50. Var ju tight, men jag kom i 48 också så 48 får det bli isf :tummenupp

Finns för övrigt ännu schysstare vita ställ även fast jag diggar beriks.

Köpte ett sånt i vintras, har nu åkt en bandag och en del gata med det. Lika svart där bak nu som det är i stretchen...fast det spelar f-n ingen roll. Det är till för att användas. Sluta posera och använd grejerna.:D

Sen att det är är jävligt kallt med perforeringen nu är en annan sak.....

Varför hålla på med att putsa skinställ, det räcker ju med att fetta in stället vid behov.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!