Vita hojar - fluga eller inte?

Via hojar?

• Antal röstningar
    0

hass

Fairings are for sissies!
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
2008 Honda CB1000RA
Just nu verkar det som alla tillverkare gillar vit. Vad tycker ni?

Hoppas att det är här för att stanna då jag beställt en bit street triple, men tror nog som det mesta annat att det kommer att tonas ut :confused:

Vitt och svart är ju snyggt och klassiskt. Tror att det kanske "går över" men kommer tillbaka i cykler.

PS. Speed Triple i vitt är bland det snyggaste jag vet just nu.

snyggt som fan,jävligt o hålla rent också gjorde misstaget o köpa ett ställ med inslag av vit=aldrig mer såg ut som grisen jämnt
velar fram o tillbaka vilken färg jag ska ha själv en suzuki ska va blå/vit men den vita silver dom har är jäkligt snygg

Det har varit vitt snart ett helt år som gällt.

jupp! Jag vill ha tag i en vit Alpina B12 e32(5 tillverkade) och quadbygget jag håller på med ska bli vitt och för 10 år sedan hade jag en helvit 318iS EVO III replica och alla gillade den bilen.
Inte mycket mc i det här men VITT som jag alltid gillat...förutom att hålla det rent... :(

Klart det är en fluga! ska ju va vita bilar just nu mé.. snyggt som fan på rätt hoj / bil :tummenupp

Fluga eller inte...finns inte mycket snyggare än stilrena svarta eller vita fordon.

Har rött skinnställ så allt annat än röda motorcyklar är en fluga som skall dö:cool:

Jag tyckte jag hörde på nyheterna idag att vit visst är den vanligaste färgen på bilar i Sverige, något förvånande för mig iaf, men det borde isf närmast vara ett tecken på att det trots allt är en ganska universell färg. Som Nicke sade så kan det nog komma och gå, men i det långa loppet är det nog en rätt säker, klassisk färg.

Jag slår ett slag för vit ktm rc8, rätt svag för det. Nån som kan donera en? :rolleyes:

För bara några år sedan så slog dem av ca 10-15000:- på en bil i 70-100000:- klassen om den var vit - något annorlunda nu kan man säg:tungan Sen kan man för visso inte jämföra den vita färgen som en bmw m3 kanske har med den vita som sitter på -94/95 volvo..

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025