Vita föräldrar, svart bebis..

Två vita kan ju få en helsvart bebis. Precis som två svarta kan få en vit.
Det kan vara gener som ligger och spökar låångt tillbaka. Eller så kan det bara bli så. Har jag hört. Eller det borde kunna bli så. Eller? ><

Det kan vara gener som ligger och spökar låångt tillbaka. Eller så kan det bara bli så. Har jag hört. Eller det borde kunna bli så. Eller? ><

Har jag hört med, men oavsett sanningshalten i det
så har man rätt att vara frågande ifall man får en unge som ser ut sådär när båda är helvita :rolleyes:

Men vad är det här för skitprogram? Det var det mest fejkade skit jag sett i hela mitt liv...

Den här är ju från en show motsvarig Jerry springer, självklart fejk och tror man något annat är man en dum hillbilly amerikan som sitter i tv-soffan hela dan.

detta var nog den sämsta fejk-showen jag någonsin sett.

Varför måste hon vara så fet?
Jag vill se snygga smala tjejer på TV och inte sånna där kossor.

Nej så funkar det inte. Ögonfärg, hårfärg, mm är en annan sak. sen är ju frågan vad som är en "vit" människa och samma gäller väl även svarta i dag. Div anlag ärver man ju alltid av sina föräldrar, mor/farföräldrar men för att ett barn ska bli namibiasvart resp polenvitt så måste båda päronen besitta samma egenskaper.

nope, pigmentering hoppar inte över generationer på ett sånt sätt.

två svarta kan få en vit bebis, men enbart i fall av Albinism.
eller ett svartvitt barn i fallet lucism, som pongo, typ.

mao, två blonda,blåögda, vithyade människor kan aldrig få ett "svart" barn med bruna ögon & svart, krulligt hår.

Melanism skulle teoretiskt sett kunna få ett barn att bli mörkt när det inte borde vara det.. men melanism visar sig fläckvis, som lucism.. inte heltäckande..

Har för mig att jag läste nån artikel i nån gammal Vetenskapens värld tidning om detta för en massa år sen om att det inte är nån omöjlighet.

Har faktiskt sett en vit neger.

Alltså, han traskade längs med vägen från flygplatsen i Monrovia in mot stan.
Han hade samma "form" på huvud och cykelslangsläppar som "dom" brukar ha.

Men fanskapet var albino. Kritvit hud, krulligt kort vitt hår och röda ögon. Såg ut som nånting från 28 Dagar senare eller liknande.

Iofs traskade han inte runt med sina föräldrar och tjocka släkten, men förmodar att dom var negrer men kastade ut han när han var vit.

Har faktiskt sett en vit neger.

Alltså, han traskade längs med vägen från flygplatsen i Monrovia in mot stan.
Han hade samma "form" på huvud och cykelslangsläppar som "dom" brukar ha.

Men fanskapet var albino. Kritvit hud, krulligt kort vitt hår och röda ögon. Såg ut som nånting från 28 Dagar senare eller liknande.

Iofs traskade han inte runt med sina föräldrar och tjocka släkten, men förmodar att dom var negrer men kastade ut han när han var vit.

Kraftig undernäring i spädbarnsåldern kan göra att barnen inte får pigmentering har jag hört.

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back