Vita blinkersglas

Bjorken#232#

Hoochi mama
Gick med
9 Feb 2004
Hoj
R6 07 Räser
Vita blinkersglas till R1-02?Undrar om någon vet om det finns vita blinkersglas till original blinkerserna?

VARNING! Det är 2 helt olika storlekar på de europeiska och amerikanska blinkersena till R1-02/03 så de glasen som de säljer på Clear Alternatives passar inte till de mindre svenska blinkersena.

Jag mailade dem om detta förra året, men de trodde mig inte.... bara att ta fram vilken bild på amerikanska originalblinkers och jämföra så ser man.

Det är bättre att köpa ett par miniblinkers med halogenlampor i.. de finns med vitt glas och orange lampa, och de syns så fan mycket bättre än originalen.

Kollade på clearalternatives och såg att dom har både till amerikanska modeller och europeiska,menar du att dessa europeiska inte heller passar?

Hawk skrev:
Kollade på clearalternatives och såg att dom har både till amerikanska modeller och europeiska,menar du att dessa europeiska inte heller passar?

Det kan hända att de uppdaterat sitt sortiment... jag har inte tittat på deras hemsida, men har de till den europeiska modellen, så är det bara att handla!

När jag hörde mig för var det mot slutet av 2002, och DÅ hade de inte en aning om detta... kanske upplyste jag dem :rolleyes:

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R