Vit traja 675 vid Rosenhill 20/5

JensaR

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2008
Hoj
Daytona 675
Tjenare.

Tänkte bara höra om det är någon här på forumet som är ägare till den vita daytona 675 SE som avnjöt en fika vid Rosenhill runt 19 tiden.

Var själv där och såg cykel först när jag skulle åka. Även en svart 675a stod parkerad där.

Skoj att se en till vit traja rulla runt i stan.

/J

Jag skulle nästan satsa en slant på Magnif Bastard och den svarta LucaBrasi - i alla fall om de glänste bland ett gäng sunkiga S3:or...:-)

Om Du kollar i S3-stickyn i Stockholmstråden identifierar Du snabbt de hufvudmisstänkta...

Tjenare.

Tänkte bara höra om det är någon här på forumet som är ägare till den vita daytona 675 SE som avnjöt en fika vid Rosenhill runt 19 tiden.

Var själv där och såg cykel först när jag skulle åka. Även en svart 675a stod parkerad där.

Skoj att se en till vit traja rulla runt i stan.

/J

Jag skulle nästan satsa en slant på Magnif Bastard och den svarta LucaBrasi - i alla fall om de glänste bland ett gäng sunkiga S3:or...:-)

Om Du kollar i S3-stickyn i Stockholmstråden identifierar Du snabbt de hufvudmisstänkta...

app app app, vänta här nu!!
vilka kallar du för sunkiga undrar jag??:va:tuttar:D

skulle nog säga att du blev så pass bländad i kvälls solen att du bara såg mopparna:D:D
och inte dom fiiiina S3:orna som glänste å blingade.
Att du dessutom måste söka i S-3 tråden säger väl allt
:fakta:):krama hehe

Ehrm, av rädsla för Shooter drar jag mig stillsamt tillbaka, släcker lampan och drar täcket över hufvudsvålen...:-)

Ehrm, av rädsla för Shooter drar jag mig stillsamt tillbaka, släcker lampan och drar täcket över hufvudsvålen...:-)

Den spar jag! :D

Men det öfriga som Presidenten för Pite Moppers skrivit i denna Tråd, det avser jag ta upp med honom vid väl valt tillfälle denna sommar!:mad:

Börja springa!:mad:

Den spar jag! :D

Men det öfriga som Presidenten för Pite Moppers skrivit i denna Tråd, det avser jag ta upp med honom vid väl valt tillfälle denna sommar!:mad:

Börja springa!:mad:

Bra lockbete där Roffe! :tummenupp Spring till mig nu, så ambushar vi Shooter och och fyller honom med ljummen Bailys! Han är nog fortfarande yr efter en hel dag på grodhavet :tuttar :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti