vit färg mot annan färg på hoj

Krisse_

Nationalencyklopedin
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
ingen
tjo har lite funderingar på att fixa en vit hoj, tänkte nu höra hur en vit hoj håller sig mot en annan färg typ svart eller röd. typ med flugor, damm, stenskott o annat skit. eller blir det att putsa skiten ur den alltid?

Vitt e fett!!
Kika in i mitt garage, bytte blått mot vitt och vart en klar förbättring samt man slipper ha nåt som alla andra har!

Hade tills nyligen pärlemorsvitt Monster..det var riktigt najs. Kollade på 848 och såg bilder på Streetfighter i vitt...vitt är najs.

Vitt är OK, tycker det är ganska lätt att hålla rent. Fördelen med vitt är att du kan köra vilken färg du vill som komplement.

Verkar vara ganska få hojar för övrigt som är vita, så lite kul är det. Kolla i mitt garage eller profil så ser du hur min ser ut.

Inga problem med vit hoj tycker jag. det jag tycker är jobbigast är vita fälgar, speciellt bak... :)

Bifogat

• IMG_0919.jpg
    IMG_0919.jpg
    101.9 KB · Visningar: 93
Last edited:
En del blir lite att se ut som ett fordorn för en stormtrooper, men hittar man rätt ställ till det kan det ju bli helt ok.

Min Dominator är vit och det en färg som är fölåtande för bättring och reparation i alla fall.

hehe, jag måste hitta en stormtrooper dräkt att åka i :D

Jag tror du för mycket krusiduller och behöver ha mörk strålkastare och mörkare kåpglas, men sen blir det nog bra. :)

Nån som vet om det finns godkänd stormtrooperhjälm? Hade varit lite kaxit med strormtrooperutrustning på min NX-250. :D

Har min första vita nu, och det är den enklaste färgen jag har haft hittils att hålla rent. Men de till att inte skaffa en med vita fälgar bara.

Vitt är helt ok...desto ljusare och mer metallic desto tacksammare att hålla rena. Skulle påstå som den gamla rekondare man är att vitt kommer efter silver och grått i tacksamhetsskalan...så det är inget att va orolig över. :tummenupp Värst är Svart...riktigt jobbigt. Alla tvättrepor samt minsta dammkorn och stenskott syns.
Men men...vafan..jag älskar ju att putsa :rolleyes:

Last edited:
Kolla in mitt garage! lackade min fighter pearlwhite nu i vintras och är jäkligt nöjd!

Jag tror du för mycket krusiduller och behöver ha mörk strålkastare och mörkare kåpglas, men sen blir det nog bra. :)

Nån som vet om det finns godkänd stormtrooperhjälm? Hade varit lite kaxit med strormtrooperutrustning på min NX-250. :D

För några år sedan såg jag en integralhjälm där man kunde fälla upp hela fronten (Typ såna Polisen använder) där hakpartiet var rätt rejält tilltaget.
Den påminde med lite god vilja om en stormtrooperhjälm.
En sån och det här skinnstället och ett par vita stövlar så är du hemma. :tummenupp :D

Bifogat

• 1208776134_1.jpg
    1208776134_1.jpg
    229.3 KB · Visningar: 46
*/ ?>
Nyheter
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...