Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
duckie skrev:Det som står i er tråd är sånt som alla redan vet (ja, förutom jöttebårrjare då....)
Och föresten så existerar inte Moores lag - och den har aldrig gjort det. Se något av de senaste numret av CS

Trötter skrev:visste ni att 61% av alla sökningar på internet handlar om sex?
visste ni att 22% av gångerna kommer pizzabudet fram snabbare än ambulansen i England?
visste ni att det var en Dansk som uppfan tjuvlarmet?, men tyvärr vart det stulet...
visste ni att Kalle Anka vart förbjuden i Finland p.g.a. att han använde byxor?
visste ni att varje dag lämnas 21 nyfödda barn ut till fel föräldrar?
Visste ni att genomsnittslängden för en normal erigerad pennis är 13,2 cm och 10,7 i omkrets?
visste ni att 96% av alla kvinnor i världen har nån gång i livet fejkat en orgasm?
jo det har, har lyssnat på den nån gång hos en polare, men det var ett tag sen.., var en person som skrev dem dära i en gb jag hade på min hemsida..Emmi skrev:Du har inte lyssnat på Fylkings låt va, eller versionen på engelska?
Trötter skrev:jo det har, har lyssnat på den nån gång hos en polare, men det var ett tag sen.., var en person som skrev dem dära i en gb jag hade på min hemsida..
Fluxir skrev:kalle anka va förbjuden i finland för att han INTE använde byxor.![]()
Vet du att det är en hel del där som inte har någon sanning i sig?Trötter skrev:jo det har, har lyssnat på den nån gång hos en polare, men det var ett tag sen.., var en person som skrev dem dära i en gb jag hade på min hemsida..
SSB skrev:Potatis (och tomat?) kommer från amerika. Potatisen importerades till sverige på 1600-talet.
....Mat är kul.
Biturbo skrev:Sverige har världens högsta skattetryck.
korvgubbe skrev:Det intressanta är att Kalle Anka byter om till bara byxor(bad) när han ska bada!

Fluxir skrev:hum, va det något nytt??![]()

Mech skrev:Vet du att det är en hel del där som inte har någon sanning i sig?
Coola Ola skrev:Men ankan, du är ju så efter. Vi goa göteborgare har haft en sån här tråd hur länge som helst....
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=76924
Jag ska dock upplysa världen om ytterligare något nytt, nu när jag har chansen.
Moores lag: Prestanda (antalet transistorer egentligen) i en mikroprocessor fördubblas på c:a 18 månader
Det var inget påhopp. Bara så det är. Onödigt tycker jag.Trötter skrev:vet ej, har inte orkat kollat upp nåt, skulle inte bli förvånad om det fanns saker där som inte stämnde egentligen
morlock skrev:...att sporthoj.com slog rekord i antalet samtidiga besökare kl 07:42 idag. 1126 st. DET ni!
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|