Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
War-psycho skrev:2069100Vad har min chopper med saken att göra då ?![]()
Det är väl inte MITT fel att du gjorde fel ? :kocko
(Som ett småbarn: "Men durå... men durå...")
Anderzzon skrev:2069023I likeHar du automat lr manuell? Sitter R fronten på på T-5Ren? Folk kanske skriver fel i annonserna..
Här kommer mina förslag, ris lr ros? Hittade inte T-5r:en![]()
http://www.blocket.se/vi/7787083.htm?ca=6_s
http://www.blocket.se/vi/7784648.htm?ca=6_s
http://www.blocket.se/vi/7659830.htm?ca=6_s
http://www.blocket.se/vi/7436093.htm?ca=6_s
Givetvis ska det prutas hehe
Hoztic skrev:2069042Jag tänkte på polarns 2,5-liters sugmotor på 170hk, det är ingen vidare literseffekt det inte, inte ens för en bilmotor.
Och över 1,1l milen svider när soppan kostar över 11kr litern![]()
Jonathan skrev:2069811Om du nu inte vill köpa Volvo som varenda svenska i det här landet har, nästan.
Inte jättebillig i drift, men det övervägs lätt av ljudet från sexan![]()
http://www.blocket.se/vi/7496501.htm?ca=10_s
Anthrax skrev:2069401Vad sägs om en bmw 318is e36?
Visserligen bara 140 hästar, men den är billig att försäkra, och så går den riktigt snålt även om man pressar på med den.
Har kamkedja, så man behöver inte vara nojjig för att någon rem ska gå av.
Anderzzon skrev:2068814Sålde precis en Pegga RC -04
Malmö-motard skrev:2069905Sorry offtopic, men hur var din RC? Jag är lite sugen på en sån.
Anderzzon skrev:2071466Efter att ha ringt på en massa annonser under förmiddagen så har jag fått många fördomar bekräftade![]()
Samt att det alltid är något som är trasigt och lr ska lagas på de äldre bilarnaMan fixar väl sånt innan man ska sälja, hoppas jag?
Jag vet att man inte ska pruta över telefon men om bilen har legat ute i två månader utan att ha blivit såld så skulle iaf jag undra om man inte satt ett för högt pris![]()
Man kan ju iaf fråga om det är prutat å klart innan man åker 30mil å tamejfan så verkar alla ha satt rätt pris från början![]()
Man får leta vidare, det är ju faktist rätt kul, själva jakten, men så är de väl med allt![]()
Jonathan skrev:2071554
Pruta på telefonen avskyr jag folk som ska göra.
Visst om det är långt bort vill man ju iaf ha en fingervisning om ungefär hur prisbilden kommer att se ut.
Men om det är bland de första sakerna nån säger när dom ringer, "Du får 3k mindre än du satt ut så kommer jag och hämtar den direkt", då kan dom gott ringa nån annan.
Tycker jag iaf.
Anderzzon skrev:2071641Jag är rätt väluppfostrad i telefon![]()
Det sista jag frågar innan man säger hejdå är:
-Jag har en fråga, jag vet att man inte ska ta det över telefon men då jag faktist har en bit att åka, priset är det prutat å klart?
Det skulle inte jag lacka över, när folk frågar mig snällt över telefon så säger jag att du får titta på den först så ska vi nog komma överens.
Men inga "du får si å så så kommer jag direkt" prutar jag på...
Men alla jag ringt på idag, har vart inbrottsskadade, import utan service bok, trasiga växellådor, osv osv.
Sen om säljaren knappt vet vad han har för bil så blir jag mörkrädd haha![]()
Nåja det återstår en 850 T-5r som hitills låter perfa, samt att ja ska ringa på en Audi A4 1,8T med en massa lull lull.
Rätt så dålig statestik på 12 annonser hehe
Anderzzon skrev:2068866De va fassan som tyckte ja skulle satsa på 40 modellen, Jopp T4 har inga 200hk när man börjar komma upp i mil.
Ja 2,0t kan funka! 9-3 Aero får man väl inte för 50k? Golf Gti är fint, men vill helst inte ha import kalla mig naiv men så är det!
S4 skit rolig men reservdelarna
Drar en 850 tyrbo aotomojt en sjuhelvetes massa soppa?? Någon som har erfarenhet?
Ja de skulle väl vara Bmwn lr volvon dåÄr lite skeptiskt till de andra men juste att du tog dig tid
![]()
Fårrden låter rolig men man har ju fått i präntat sig sen barnsben att:
-Ingen Ford på våran gård![]()
Jonathan skrev:2071672Jovisst, det gör inte jag heller. Men det finns många rötägg därute.
Men det bästa är nästan när man ringer på en halvsunkig bil med inte alltför mycket effekt under huven, varpå säljaren ger massa exempel om att den går så in i helvete och rabblar upp massa andra bilar som den åker ifrån etc.![]()
Liksom, bara för att jag är 18 år gammal vill jag inte höra alla bilar den är snabbare än etc. Men många verkar tro det![]()
Ljunghusen skrev:2071714850 turbo automatare dricker runt en liter tantkörning
Slurken skrev:2072604Varför skulle saabens motor rasa helt plötsligt?
Det är väldigt enkelt att undvika det. Från början var vevhusventilationen dålig, ihop med att folk körde korta sträckor (motorn blev aldrig genomvarm) kunde det orsaka problem.
Kör någon längre sträcka med jämna mellanrum för att värma upp allt ordentligt, eller byt olja oftare. sen har du inga problem med motorn längre.. Däremot kan tändboxen ge upp ibland, kostar 2000 och bytes på 5 minuter.
I övrigt väldigt bra bil!![]()
H4 skrev:2072682325/328 vanos rasar inte som på M3:an. Väldigt sällan det händer.
Anderzzon skrev:2073184Aha så det är inte så vanligt alltså? Det var väl bara den med svart ventilkåpa som var utsatt för detta? Hette den T7? Jaja nu var det objekt ja va sugen på såld![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |